فرماندار رشت خبرداد

رتبه نخست شهرستان رشت از لحاظ اقامت مسافران نوروزی

شفقی با بیان اینکه شهرستان رشت از لحاظ اقامت مسافران نوروزی رتبه اول را در استان نسبت به دیگر شهرستان ها داشته است، تصریح کرد: توجه به توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری و استفاده از ظرفیت های مطلوب شهرستان رشت و جذب سرمایه گذاری در این صنعت مهم در برنامه های این فرمانداری قرار گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت گفت: میزان استقبال گردشگران نوروزی از اماکن گردشگری شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.
سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت، با بیان اینکه در نوروز امسال شاهد استقبال خوب گردشگران و مسافران نوروزی از فضای گردشگردی این شهرستان بودیم، اظهار کرد: میزان استقبال گردشگران نوروزی از اماکن گردشگری شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال میزان اقامت گردشگران در شهرستان رشت نسبت به سال گذشته ، ۸ درصد رشد داشته است، افزود: بجز اقامت در مدارس و استفاده از چادرهای مسافرتی، بیش از ۱۸۰ مکان اقامتی مانند هتل، مسافرخانه و … جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

فرماندار شهرستان رشت ضمن تشکر از ادارات که تمام تلاش خود را برای اسکان و رفاه گردشگران ورودی شهرستان فراهم کرده اند، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد افزایش ۴۷ درصدی بازدیدهای نظارتی از تاسیسات و اماکن گردشگری بودیم.

شفقی با بیان اینکه شهرستان رشت از لحاظ اقامت مسافران نوروزی رتبه اول را در استان نسبت به دیگر شهرستان ها داشته است، تصریح کرد: توجه به توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری و استفاده از ظرفیت های مطلوب شهرستان رشت و جذب سرمایه گذاری در این صنعت مهم در برنامه های این فرمانداری قرار گرفته است و امیدواریم سال پیش رو سال موفقیت آمیزی در تمامی عرصه ها برای مردم فهیم شهرستان رشت باشد.

Share