همزمان با سال جدید

دیدار نوروزی جمعی از اعتدالگرایان گیلان با استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان+ تصاویر

جمعی از اعضای شورای مرکزی اعتدالگرایان استان گیلان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز با استاندارگیلان و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از اعضای شورای مرکزی اعتدالگرایان استان گیلان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز با استاندارگیلان و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.
در این دیدار که کیوان محمدی، یونس رنجکش، فیروز فاضلی، ابراهیم نصر، رحیم حیدری، اسحاق نصر، بهروز عباسی، حمید انزانی و جمعی دیگر حضور داشتند به صورت جداگانه با استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفتگو کردند.
استاندار گیلان در این دیدار نوروزی با تاکید بر بیان عملکرد دولت اظهار داشت: در بیش از سه سال گذشته دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار موثری در مهار تورم و همچنین برنامه ریزی های توسعه کشور داشته است و بنای بنده از ابتدای شروع به کار دولت ارائه عملکرد دولت با ارائه آمار و ارقام صحیح و متقن بوده و این روند را تا پایان دولت یازدهم ادامه خواهم داد.
وی افزود: دولت با اقدام وعمل به خوبی نشان داد توجه به اقتصاد مقاومتی فقط مربوط به سال خاصی نیست بلکه آرمانی ماندگار برای توسعه کشور است.
وی اظهار داشت: باید تلاش شود تا دستآوردهای دولت به مردم خوب معرفی گردد.
اعتدالگرایان گیلان در دیدار جداگانه دیگری با آیت الله زین العبدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان داشتند. آیت الله قربانی ضمن تبریک سال جدید توصیه هایی در خصوص وضعیت کشور ارائه کرد.
وی همچنین یادآور شد: کتاب بهترین هدیه در ایام نوروز است و خواست تا در این زمینه فرهنگسازی شود.
کیوان محمدی دبیر تشکیلات حزب اعتدال و توسعه گیلان هم ضمن تشکر بر همدلی و همزبانی در زمینه توسعه این استان تاکید کرد.

Share