با برگزاری مراسم معارفه

دو زن سکان هدایت شهرداری مناطق ۳ و ۴ رشت را رسما به دست گرفتند

در مراسمی با حضور سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت مراسم تودیع و معارفه مدیران منطقه ۳ و ۴ شهرداری رشت برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی با حضور سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت مراسم تودیع و معارفه مدیران منطقه ۳ و ۴ شهرداری رشت برگزارشد.
ثابت قدم ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت جواد الائمه (ع)  اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری با استفاده از توان نخبگان در زمینه های گوناگون سعی در توسعه و باز آفرینی همه جانبه شهر دارد.

شهردار رشت با قدردانی از عملکرد شایسته مهندس مقصودی طی ۱۷ ماه مدیریت در منطقه ۴ خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل های این منطقه در حوزه سرمایه گذاری می توان با استفاده  از توان و تجارب خانم عاشوری در این حوزه و در پیشبرد برنامه های این منطفه بهره وافری برد.

 وی افزود: به لحاظ کمی در حوزه سرمایه گذاری کارهای خوبی در این منطقه انجام شده، لذا به لحاظ کیفی و بهبود کیفیت کارها میتوان از ظرافت و نگاه زنانه و متخصص خانم عاشوری در تحقق اهداف حوزه سرمایه گذاری استفاده کرد.

رویکرد خاص حوزه سرمایه گذاری در منطقه ۴ به سبب وجود مواهب طبیعی 

در ادامه متین عاشوری با قدردانی از دکتر ثابت قدم اذعان داشت: با توجه به حضور موثر مهندس مقصودی در این منطقه ساختار شهرداری منطقه ۵ با همان چیدمان مهندس مقصودی و با کمک همکاران ادامه فعالیت خواهد داشت.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری رشت با اشاره به بسترهای طبیعی موجود در منطقه فوق تصریح کرد: تالاب عینک , بوستان های مفاخر , مشکات و زمین ۱۴ هکتاری از پتانسیل های ناب و بکر منطقه ۴ می باشد و این مواهب طبیعی سبب ایجاد  رویکرد خاص در این منطقه شده است.

 وی افزود: بکر بودن اراضی این منطقه سبب شد تا برنامه ریزی های دقیق تری در حوزه سرمایه گذاری در راستای ورود سرمایه گذار انجام شود.

متین عاشوری از احداث رستوران در باغ سالار مشکات و زمین فوتبال در پارک فرشتگان خبر داد و افزود: مناقصه دو پروژه فوق در حال برگزاری و در روز ۲۳ فروردین ماه پاکات مناقصه بازگشایی خواهد شد.

علی مقصودی نیز که از این پس در سمت مشاور شهردار ادامه فعالیت خواهد داشت در سخنانی از حمایت های دکتر ثابت قدم و همراهی و مشارکت کلیه کارکنان منطقه ۴ شهرداری رشت قدردانی کرد.

همچنینمراسم معارفه طیبه بینا باحضور شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. در این مراسم ثابت قدم ضمن تبریک سال جدید به حضار با آرزوی موفقیت در پیشرفت اهداف منطقه بر لزوم مدیریت منطقه محور وتبدیل کمیت به کیفیت تاکید کرد.

گفتنی است طیبه بینا به سمت شهردار منطقه ۳رشت منصوب شده است.

Share