زریبافان پس از ثبت نام :

دولت یازده +۱ را تشکیل می دهم | مصونیت سیاسی و قضائی مدیران را برمی‎دارم

مسعود زریبافان اظهار کرد: در دولت خود مصمم هستم که تمامی محاسن دولت های گذشته را مورد استفاده قرار دهم و مشکلات آنها را برطرف نمایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مسعود زریبافان اظهار کرد: در دولت خود مصمم هستم که تمامی محاسن دولت های گذشته را مورد استفاده قرار دهم و مشکلات آنها را برطرف نمایم.

مسعود زریبافان معاون احمدی نژاد صبح امروز پس از اعلام کاندیداتور و ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی از لحاظ ساختار و قوانین هیچ کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: عدم اجرای دقیق قوانین باعث ایجاد مشکلات مختلف در جامعه شده است.

وی توزیع ناعادلانه منابع و وجود رانت را علت بسیاری از مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی و بیکاری عنوان کرد و گفت: برای رفع فقر و بیکاری تنها اقدام لازم، توزیع عادلانه منابع و مبارزه با پدیده شوم فساد و تبعیض است.

زریبافان خاطر نشان کرد: برای حل مشکل فساد، جمهوریت نظام باید آنگونه که هست در انتخابات و با انتخاب مسئولین واجد شرایط و لایق تحقق پیدا کند. اگر مسئولین مردمی باشند و با دردها و مشکلات مردم آشنا بوده و دلسوزی و پاکدستی و مبارزه با رانت و فساد از ویژگی های آنها باشد، همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قول می دهم در دولت خود مصونیت سیاسی و قضائی مدیران را بردارم، درباره ویژگی های دولت خود اظهار کرد: من معتقدم که در گذشته و دولت های مختلف خدمات زیادی به کشور شده است و این دولت ها محاسن و معایبی داشته اند در همین زمینه من مصمم هستم که تمامی محاسن دولت های گذشته را مورد استفاده قرار دهم و مشکلات آنها را برطرف نمایم.

زریبافان گفت: به عنوان رئیس دولت کارآمدی تلاش خواهم کرد که دولت یازده +۱ را تشکیل دهم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره تشکیلات جمنا و ساز و کار وحدت این تشکیلات گفت: وحدت اتفاق بسیار خوبی است اما اینکه عده ای بنشینند و با یکدیگر توافق کنند و برای مردم تعیین تکلیف نمایند به معنای دموکراسی نیست اینکه دو جناح هر کدام یک نفر را معرفی کنند موجب محدودیت انتخاب های مردم می شود و حق انتخاب را از آنها سلب می کند.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو تا پایان کار ایستاده ام و انصراف نمی دهم ادامه داد: من کاندیدای در سایه هیچ کسی نیستم و شخصیتی مستقل دارم.

رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به پرسشی درباره علت عدم ارائه گزارش تحقیق و تفحص از این بنیاد در دولت قبل خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن عدم ارائه گزارش تحقیق و تفحص این بود که من برای عدم ایجاد مشکل برای بنیاد از خودم دفاع نکردم و در نهایت نیز طی جلساتی که در کمیسیون های مربوط برگزار شد، پرونده مخدومه اعلام شد و مجلس نیز طی نامه ای اعلام کرد که در تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

زریبافان اظهار کرد: در دوران مدیریت من هیچ کدام از مدیران منصوب من مرتکب تخلفی نشده اند.

وی در پایان علت منتشر نشدن گزارش مربوط به تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را عدم به حد نصاب نرسیدن درخواست تحقیق و تفحص در کمیسیون مربوطه عنوان کرد.

Share