دوره تخصصی سواد فضای مجازی در رشت برگزار شد

دوره تخصصی سواد فضای مجازی، ویژه مدیران، معاونین فرهنگی، پژوهشی و اساتید مدارس و حوزه های علمیه خواهران استان گیلان به شکل مشترک از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در این دوره که عصر روز گذشته ۲۷ فروردین جاری برگزار شد، ۷۵ نفر از مدیران، معاونین فرهنگی، پژوهشی و اساتید مدارس و حوزه های علمیه خواهران استان گیلان حضور داشتند.

در این دوره آموزشی که با رویکرد ارتقاء سطح دانشی اساتید حوزه های علمیه استان گیلان در زمینه سواد فضای مجازی برگزار شد، سرفصل هایی همچون چرایی و مبانی سواد فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه، امنیت کاربری، تکنیک‌های اقناعی، سواد بازی‌های رایانه‌ای، خانواده و رسانه‌های دیجیتال و … در قالب هفت جلسه آموزشی ارائه شد.

در پایان دوره فایل های پشتیبان به شرکت کنندگان اهداء شد.

لازم به ذکر است که در ماه های اخیر دوره های تخصصی سواد فضای مجازی با هدف فرهنگ سازی استفاده صحیح، مدیریت شده و مناسب از فضای مجازی و به منظور کاهش آسیب های ذاتی ناشی از این فضا، با حضور مخاطبین تخصصی و اثر گذار از سوی دفتر سازمان سراج در گیلان برنامه ریزی و اجرا می شود.

دفتر استانی سازمان سراج در گیلان آمادگی دارد تا دوره های مختلف سواد فضای مجازی را به شکل کاملا روشمند و علمی برای آحاد جامعه و به شکل تخصصی برای مخاطبین مختلف، با حضور اساتید مبرز و دوره دیده برگزار نماید.

مجموعه های مختلف جهت هماهنگی بیشتر می توانند، با شماره تلفن ۳۳۶۱۷۴۱۹ تماس حاصل نمایند.

Share