در مراسم تجلیل از بازیکنان و کادرفنی

از بیان دلایل عدم واگذاری سپیدرود در آینده تا امیدواری برای برآورده کردن آرزوی چند ده ساله مردم رشت

خلیل‎زاده در خصوص مباحث مربوط به خریداری سپیدورد اظهار کرد: این که چه جریاناتی پیش آمده تا سپیدورد به ما واگذار نشود را با اسناد و مدارک در آینده بیان خواهم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی بهارمست در مراسم تجلیل از بازیکنان و کادرفنی باشگاه سپیدرود در هتل کادوس رشت اظهار کرد: روزهای سختی در دو سال گذشته به دلیل مشخص نبودن مالکیت و مدیریت باشگاه گذراندیم و آقای خلیل زاده زحمات زیادی کشید و در کنار تیم بود.

سرپرست باشگاه سپیدرود رشت افزود: امیدوارم در آینده هم با کمک و یاری شما و کسانی که دلشان برای این تیم می تپد موفقیت کسب کنیم زیرا نگاه به تیم سپیدرود تنها نگاه به یک تیم نیست بلکه یک عشق و جزیی از زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه باید برای سرپا نگاه داشتن تیم این شهر هزینه کنیم، متذکر شد: اگر هزینه‌ای ار سوی شهرداری و شورای شهر انجام می شود در همین راستا است.

بهارمست در پایان گفت: امیدواریم در پایان فصل بتوانیم آرزوی چند ده ساله مردم رشت را با حضور در لیگ برتر برآورده کنیم.

دلایل عدم واگذاری سپیدرود را بیان خواهم کرد

خلیل زاده نیز در این مراسم اظهار کرد: نیت ما این بوده است که به دور از جنجال های سیاسی و سهم خواهی به این تیم کمک شود و همین که در لیگ برتر تیمی نداریم جای تاسف دارد و به هیچ وجه هم به دنبال سرمایه گذاری نیستیم.

وی خطاب به بازیکنان و کادرفنی سپیدرود گفت: با توجه به زحمت هایی که بازیکنان و کادر فنی کشیده‎اند می توانید موفق باشید و از آنجایی که خودم مدتی در یکی از تیم های بزرگ پایتخت تیمداری کردم از سختی کار شما آگاهم ولی از آنجایی که شما دل مردم را شاد میکنید مطمئن باشید خدا نیز با شما هست.

مالک هتل کادوس اظهار کرد: میشود مشکلات این جوانان را برطرف کرد و از تمام دوستانی که کمک کرده اند تشکر میکنم ولی این تیم می تواند با توجه طرفدارانی که دارد موفق شود.

خلیل‎زاده در خصوص مباحث مربوط به خریداری سپیدورد اظهار کرد: این که چه جریاناتی پیش آمده تا سپیدورد به ما واگذار نشود را با اسناد و مدارک در آینده بیان خواهم کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه پاداشی به بازیکنان داده شد و برای بردهای آینده نیز پاداشی در نظر گرفته شده است.

Share