مشاور عالی شهردار رشت:

در زمینه گفتمان سازی عقلانیت و توسعه در رشت نگاه جناحی نداریم

جباری با بیان اینکه باید گفتمان سازی عقلانیت و توسعه را راه اندازی کنیم و ما در این زمینه نگاه جناحی نداریم، افزود: باید سعی کنیم گفتمان عقلانیت و توسعه رشت را ترویج دهیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مختار جباری مشاور عالی شهردار رشت در نشست شوراهای سازمان‌های وابسته به شهرداری با بیان اینکه شهرداری رشت افتخار می کند بسیاری از نخبگان استان را در شهرداری جمع می کند، اظهار کرد: از سال ۹۴ استراتژی هایی را برای شهر طراحی کردیم و براساس آن سیاست هایی را تدوین کردیم که براساس سیاست ها پروژه هایی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از سال ۵۵ شهر رشت از نظر شاخصه های توسعه افت کرده است، اظهار کرد: باید این موضوع را حل نماییم و اولین کار اعتماد سازی بود.

جباری با بیان اینکه شهر رشت میانگین آسیبهای اجتماعی در رتبه هفتم بود، افزود: اگرچه رشت از نظر اقتصادی بسیار توجیه پذیر است اما دو مساله توجیه ناپذیری مدیریتی کلان و توجیه ناپذیری شهری وجود دارد که باعث می شود سرمایه گذاری صورت نگیرد.

مشاور عالی شهردار رشت تصریح کرد: شهر رشت از نظر فرهنگ، هنر و زندگی مناسب است و از نظر گردشگری می تواند مناسب باشد. شهر رشت از نظر رویدادی مناسب است به همین دلیل شهر رشت را شهر جشنواره ها نامیدیم.

وی با بیان اینکه باید گفتمان سازی عقلانیت و توسعه را راه اندازی کنیم و ما در این زمینه نگاه جناحی نداریم، افزود: باید سعی کنیم گفتمان عقلانیت و توسعه رشت را ترویج دهیم.

Share