در حاشیه همایش تبیین آیه سال تشکیلات

درخشش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در کشور

همزمان با برگزاری همایش راه روشن، از سوی دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، روابط عمومی اتحادیه استان گیلان رتبه نخست کشوری را در این حوزه کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حاشیه همایش تبیین آیه سال تشکیلات، با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، از مهیار فتحی پور بعنوان مدیر روابط عمومی برتر کشوری تجلیل شد.

متن تجلیل به شرح ذیل می باشد:

«برادر ارجمند جناب آقای مهیار فتحی پور
شوکت، حشمت عظمت و قدرت ایران اسلامی، چشم به راه تلاش شما بزرگوارانی است که هادی و حامی دانش آموزانی هستید که به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نور چشم این ملت و عناصر کارآمد فردای این انقلاب هستند.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با اعضاء انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور، ایشان را «افسران جوان جنگ نرم» خطاب کردند و از طرفی از مسئولین و مدیران مدارس مطالبه کردند که فرصت کار انقلابی را برای دانش آموزان فراهم کنند، این عنوان و مطالبه، مسئولیت سنگینی را بر دوش همه مخاطبین گزارد که بحمدالله با مجاهدت های خستگی ناپذیر جنابعالی و همکارانتان در اتحادیه استان گیلان، افسران جوان جنگ نرم در مسیر آرمان ها گام برداشته اند.
بی شک این موفقیت نشانه تلاش های شما برادر ارجمند می باشد که با روحیه جهادی و انقلابی قدم در این عرصه نهاده اید و تربیت آینده سازان ایران اسلامی را متکفل شده اید.
لذا این لوح به نشانه تقدیر از درایت، بصیرت و تلاش ظفرمندانه جنابعالی که با همت وثیق و نگاه دقیق توانسته اید رتبه برتر در بین مسئولین روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور را کسب نمایید، به شما تقدیم می گردد.
امید است در سایه الطاف الهی و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(دام عزه العالی) در پیشرفت و نوآوری، مرزهای دانش و پژوهش را همراه با مناعت طبع و عزت نفس درنوردیده و به سوی قله های باور، فتح، ظفر، سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، همواره در حرکت باشید. ان شاءالله.»

Share