استاندار گیلان در دیدار عیدانه با سالمندان

خدمت به قشر سالمند، اقدامی خداپسندانه و ارزشمند است+تصاویر

استاندار گیلان صبح امروز( جمعه) در دیدار عیدانه با سالمندان سرای مهرآیین جلالیه آستانه اشرفیه گفت: خدمت به سالمندان به عنوان کاری بزرگ و ارزشمند همواره مورد عنایت خداوند قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی صبح جمعه در بازدید از این مرکز که فرماندار، مدیرکل بهزیستی، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی وی را همراهی می کردند؛ ضمن دیدار با سالمندان و دلجویی از آنان با اهدای گل و هدیه افزود: گامی که افراد در راه خدمت به سالمندان به صورت فداکارانه برمی دارند؛ بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و نزد پروردگار اجر فراوانی دارد.

وی ارائه خدمات به سالمندان را از کارهای بزرگ اجتماعی دانست و یادآور شد : کسانی که در این حوزه فعالیت دارند، بایستی شکرگزار توفیقی باشند که خداوند به آنان عطا کرده است.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان سرای سالمندان مهرآیین جلالیه آستانه اشرفیه اظهار داشت: خوشبختانه ارائه خدمات به سالمندان این مرکز در یک شرایط مطلوب صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم وابستگی سالمندان به خانواده های خود اما پرسنل زحمتکش با مهر و عطوفت و علاقمندی به آنان خدمت می کنند.

سرای سالمندان مهر آیین جلالیه آستانه اشرفیه ظرفیت نگهداری از ۶۰ سالمند را دارد که در حال حاضر ۵۵ سالمند در این مرکز نگهداری می شوند.

در گیلان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز اقامتی تحت مراقبت هستند که هزار و ۲۰۰ نفر از آنان را سالمندان تشکیل می دهند.

گیلان دارای ۱۳ مرکز نگهداری از سالمندان است که ۱۱ مرکز آن توسط خیرین بخش خصوصی اداره می شود.

Share