مدیر گروه اجتماعی شبکه سه خبر داد:

خداحافظی افخمی با برنامه هفت | دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم

برنامه سینمایی «هفت» تا بعد از انتخابات پخش نمی شود و بعد از آن هم با تیم جدید کار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: برنامه سینمایی «هفت» تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶پخش نخواهد شد و سری جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می آید.

وی در این خصوص افزود: باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه «هفت» جهت توافق مجدد برگزار و خواسته های سازمان صداوسیما طرح شد. از سویی آقای افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی شان بودند. درنهایت تفاهم دوسویه این شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه خاطرنشان کرد: البته آقای افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه «هفت» حضور پیدا خواهند کرد و از نظرات ایشان بهره گیری خواهد شد.

کریمان در پایان بیان کرد: ساختار سری جدید این برنامه متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد.

افخمی: دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم

بهروز افخمی مجری برنامه سینمایی «هفت»  در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص علت جداییش از این برنامه گفت: پس از دو سال قرارداد همکاری ما با سازمان صداوسیما به اتمام رسید.

وی ادامه داد: لذا در سال جدید برای توافق مجدد جلسه‌ای با مدیران تلویزیون داشتیم که همه چیز با خوبی و خوشی همراه بود. من در آن جلسه به مدیران اعلام کردم که می‌خواهم به سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم. چرا که فکر می‌کنم دیگر همه گفتنی‌ها را گفته‌ام و به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیده‌ام.

افخمی بیان کرد: مدیران تلویزیون نیز به دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار برنامه بودند و خواسته‌هایی داشتند. در نهایت به این توافق رسیدیم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری، گروه دیگری برنامه «هفت» را اجرا کنند. ولی من ان شاءالله هر زمان لازم بود و تیم جدید خواست در «هفت» حضور پیدا خواهم کرد.

افخمی افزود: من به مدیران سازمان نیز اعلام کردم دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم و فکر می کنم هر آنچه لازم بوده را گفته‌ام و انجام داده ام و نتیجه لازم را نیز در«هفت»گرفته‌ام. امیدوارم تیم جدید با انرژی جدید بیاید و بتواند حرف‌های جدیدتری بزند.

مجری سری سوم «هفت»در نهایت بیان کرد: در این مدتی که به عنوان مجری «هفت» در شبکه سه همکاری داشتم، هم تجربیاتی خوبی کسب کردم و هم روزهای خوبی بود. همچنان هم اگر «هفت» لازم بداند، به عنوان میهمان در آن شرکت خواهم کرد.

 

Share