در پنجمین روز نام نویسی از داوطلبان

خاکسار و محبی هم نامزد انتخابات شورای شهر رشت شدند

ابراهیم محبی عضو فعلی شورای شهر ماسال و نماینده گیلان در شورای عالی استانها برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر رشت نام نویسی کرد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در حالی در رشت و سایر شهرهای ایران به پایان رسده است که امروز نیز همانند روز گذشته فرمانداری رشت چهره های سرشناسی را به خود دیده است.

همانطور که دیارمیرزا پیشتر خبرداده بود ابراهیم محبی عضو فعلی شورای شهر ماسال و نماینده گیلان در شورای عالی استانها برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر رشت نام نویسی کرد.

غلامرضا خاکسار عضو محوری ائتلاف شهر اول در کنار حجت جذب عضو فعلی شورای شهر رشت دیگر چهره های شناخته شده امروز بودند.

مهران شفق پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان و خسرو قربانی وکیل دادگستری از دیگر داوطلبانی بودند که رسما برای حضور در انتخابات اعلام کاندیداتوری کردند.

گفتنی است روزهای گذشته چهره‎هایی نظیر مجید رجبی ویسرودی، محمدحسین واثق کارگرنیا، محمد محمودیان، محمدتقی نظری، سعادتمند داودی، سیدرضا علوی زمیدانی، خدیجه گلین مقدم و… ثبت نام کرده بودند.

آمادگی فرمانداری رشت برای افزایش ساعت ثبت نام

فرماندار شهرستان رشت در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به استقبال داوطلبین برای ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها اظهار کرد: روند نام نویسی داوطلبان نوید بخش حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات است.

شفقی با بیان اینکه هم اکنون آرامش خوبی در حوزه انتخابیه وجود دارد، افزود: این امر نشان دهنده تلاش صورت گرفته در حوزه نظارت و حوزه اجرایی است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از ساعات اولیه کاری آغاز و تا ساعت ۴ ادامه خواهد داشت، متذکر شد: در روز پایانی احتمال اینکه زمان ثبت نام تا ساعت ۹ شب نیز افزایش پیدا کند وجود خواهد داشت.

شفقی با بیان اینکه کار ثبت نام از قبل از سال تحویل آعاز شده است، گفت: در مجموعه فرمانداری ۳۰ نفر و همچنین تعدادی از نیروهای ادارات دیگر نیز برای ثبت نام به یاری ما آمدند و بنده به شخصه شاهد آن هستم که بسیاری زمان تحویل سال مشغول خدمات رسانی به شهروندان و داوطلبین بودند و ازهمینجا از همه کسانی که تا کنون همراه بودند، تشکر و قدردانی میکنم.

Share