دکتر افتخاری، مشاور عالی کمیته ملی المپیک:

حمایت استاندار گیلان از تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی ستودنی است

دکتر علی افتخاری مطرح کرد: امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا با تلاش تیم های گیلانی،فصل آینده در لیگ برتر سهمیه داشته باشیم و صعود یکی از دو تیم سپیدرود و ملوان به رقابت های فصل آینده لیگ برتر کمترین چیزی است که فوتبال گیلان استحقاقش را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که فقط دو هفته به پایان رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان باقی مانده و دو نماینده گیلان جزو ۴ مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر هستند، این روزها شور و حال وصف ناشدنی در ورزش گیلان ایجاد شده تا بلکه فوتبال گیلان در فصل آینده سهمیه ای بدست آورد و یکی از دو تیم سپیدرود رشت و ملوان انزلی به لیگ برتر فوتبال گیلان صعود کنند.

در همین راستا دکتر علی افتخاری،‌مشاور عالی کمیته ملی المپیک و عضو فدراسیون جهانی کشتی و یکی از حامیان واقعی ورزش استان گفت: امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا با تلاش تیم های گیلانی،فصل آینده در لیگ برتر سهمیه داشته باشیم و صعود یکی از دو تیم سپیدرود و ملوان به رقابت های فصل آینده لیگ برتر کمترین چیزی است که فوتبال گیلان استحقاقش را دارد.

وی افزود: البته تاکنون هر دو تیم ملوان و سپیدرود با وجود مشکلات و تنگناهای موجود در کسب نتیجه موفق عمل کرده اند و شایسته تقدیر هستند.

دکتر افتخاری اضافه کرد: در این راستا نقش استاندار گیلان در حمایت از تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی ستودنی است و در مجموع دکتر نجفی در مقاطع مختلف با شارژ مالی هر دو تیم در این بین بسیار درخشان ظاهر شده و به یکی از حامیان اصلی و ورزشدوست ترین استانداران کشور تبدیل شده است.

مشاور عالی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: استاندار گیلان در مجموع و طی این فصل فوتبال لیگ دسته اول در چند نوبت با تقویت روحیه تیم های گیلانی باعث کسب نتایج مطلوب و رضایت خاطر مردم استان شده و عامل حضور سپیدرود و ملوان در جمع ۴ تیم برتر صدر جدول گردیده است.

وی اظهار داشت: مساعدت های ویژه و پرداخت های میلیارد ریالی دکتر نجفی طی چند هفته اخیر به نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول و حضور در جلسات دورهمی این دو تیم علاوه بر کمک مالی باعث تهیج روحیه بین بازیکنان و تماشاگران سیپدرود و ملوان شده است.

Share