حجت الاسلام حافظ نیا در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

حضور مدیر خسته در آستارا خیانت به مدیران با انگیزه است

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه مدیران خسته این شهرستان باید راه را برای مدیران با انگیزه و پر انرژی باز کنند گفت: مدیر خسته به درد مردم نمی‌خورد و حضور چنین مدیری در آستارا خیانت به‌کل مجموعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در جلسه شورای اداری سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در سال جدید باید در زندگی فردی و عبادی تحول بزرگی ایجاد کنیم و بسیاری از مشکلات ما در صورت ایجاد تحول در زندگی عبادی برطرف می‌شود.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه اگر فردی اطاعت خدا را در پیش گیرد گفتار، رفتار و تفکر چنین فردی رنگ و بوی الهی به خود می‌گیرد، تصریح کرد: کسی که گفتار، رفتار و تفکر الهی دارد در محیط کار نیز رضایت الهی را همیشه مدنظر می‌گیرد.

وی اساس دین مبین اسلام را روی نظم، انضباط، داشتن برنامه و آینده‌نگری دانست و گفت: شرط موفقیت مدیران شهرستانی در حوزه وظایف سازمانی تعیین ‌شده، داشتن برنامه و دلگرم بودن به‌کار است و مدیری که به کار خود دلگرم باشد چنین مدیری هیچ‌وقت دچار روزمرگی نمی‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه از مدیران شهرستانی داشتن روحیه انقلابی انتظار می‌رود، اضافه کرد: در سال تولید ملی و اشتغال یکی از ویژگی مدیرانی که می‌خواهند در عرصه تولید ملی و اشتغال فعالیت کنند داشتن روحیه انقلابی است.

وی با تصریح بر اینکه مدیران جمهوری اسلامی باید از روحیه انقلابی برخوردار باشند، یادآور شد: زمان‌سنجی، آینده‌نگری، با سوادی، اعتقاد به آرمان‌ها، متفکر، متدین و تعهد از جمله ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

امام‌ جمعه آستارا با اشاره به اینکه مردم شریف ایران با روحیه انقلابی، انقلاب اسلامی و نظام را به وجود آوردند و با همین روحیه انقلابی هشت سال جنگ تحمیلی را با عزت مدیریت کردند، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کنونی مردم ایران در منطقه و جهان به‌واسطه همین روحیه انقلابی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید با روحیه انقلابی و با انگیزه بالا به محل کار خود وارد شوند، متذکر شد: در مجموعه مدیران شهرستانی نباید مدیر خسته وجود داشته باشد و اگر مدیری احساس خستگی کند مدیر نیست و باید از مجموعه مدیران شهرستانی کنار بکشد.

حافظ‌نیا بیان کرد: مدیران خسته باید مسیر را برای مدیرانی که روحیه، انرژی و انگیزه کار کردن دارند باز کنند، مدیر خسته به درد مردم، نظام و انقلاب اسلامی نمی‌خورد و ماندن چنین مدیری در مجموعه مدیران شهرستانی خیانت به‌کل مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های معنوی ما شامل حال مدیرانی است که با جان ‌و دل برای حل مشکلات روزمره مردم کار می‌کنند، گفت: مدیران تنبل و فاقد هرگونه روحیه انقلابی انتظار حمایت و همراهی از ما را نداشته باشند.

امام جمعه آستارا عملی شدن منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: هیچ عذری در این زمینه قابل پذیرش نیست، ولایت‌فقیه استمرار ولایت انبیا بوده و جدی نگرفتن دستورات رهبر برابر با جدی نگرفتن دستورات رسول خدا است.

Share