صفری در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

ثبت نام ۱۱۶ نفر در چهارمین روز نام نویسی انتخابات شوراها در انزلی

در چهارمین روز ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بندرانزلی ۱۱۶ نفر ثبت نام نمودند که در حوزه شهری ۳۱ نفر و در حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان ۸۵ نفر بوده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن صفری، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بندرانزلی در گفت و گو با دیارمیرزا اظهار کرد: در چهارمین روز ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بندرانزلی ۱۱۶ نفر ثبت نام نمودند که در حوزه شهری ۳۱ نفر و در حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان ۸۵ نفر بوده اند.
وی با اشاره حضور پر رنگ روستاییان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی افزود: فضای رقابتی مناسبی در بخش روستاهای شهرستان به وجود آمده و نسبت به انتخابات پیشین رشد چشم گیری داشته است.
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بندرانزلی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا که چرا تاکنون میزان کاندیداها در شهر پایین بوده خاطرنشان کرد: در دوره اول، دوم و سوم شورا شهر بندرانزلی که تعداد اعضا به مانند این دوره ۷ نفره بود بیش از ۸۷ نفر ثبت نام نکردند ولی در دوره هایی که تعداد اعضا ۱۱ نفره اعلام شد، آمار کاندیدا نزدیک به ۱۳۱ نفر رسید اما با این حال باید دید در چند روز پیش رو چه میزان ثبت نام خواهند کرد.
صفری با اشاره به تبلیغات پیش از موعد برخی کاندیداها تصریح کرد: این موضوع کاملا غیر قانونی بوده و در صورت دیده شدن گزارش خواهد شد.

Share