رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

ثبت‌نام داوطلبان شوراها تا ساعت ۲۲ ادامه دارد

وزیر کشور از ثبت نام ۲۰۰ هزار و ۵۳۵ نفر در انتخابات شوراها در سطح کشور، تا ساعت ۱۱ امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از ستاد ثبت نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در فرمانداری تهران، با اشاره به آمار ثبت‌نامی‌ها تا این لحظه گفت: تا ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۶ فروردین ماه، در کل کشور ۲۰۰ هزار و ۵۳۵ نفر در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۹۶۰ نفر در حوزه شهری و ۱۶۱ هزار و ۵۷۵ نفر در حوزه روستایی بوده اند.

وی تاکید کرد: داوطلبان حداکثر تا ساعت ۲۲ امروز با حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های حوزه های انتخابیه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در روند ثبت‌نام‌ها تاکنون مشکلی نداشته‌ایم، تصریح کرد: ساعت ۲۲ امشب تمام مراکز ثبت‌نام بسته می‌شوند؛ البته از کسانی که در داخل مراکز ثبت‌نام باشند تا ۱۲ امشب ثبت‌نام به عمل می‌آید.

رحمانی فضلی اظهار داشت: توقع می‌رفت در حوزه روستاها بیشتر از این ثبت‌نام‌ها انجام گیرد، البته به دلیل تعطیلات عید نوروز برخی نتوانسته‌اند تاکنون ثبت‌نام کنند اگرچه در بخش روستایی تاکنون ۲ برابر مورد نیاز که ۱۱۰ هزار نفر برای شوراها است، ثبت‌نام انجام شده است.

وی با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رای برای دادن رای گفت: مرکز آمار و ثبت‌احوال در حال بررسی این موضوع  و یکسان کردن ارقام هستند که پس از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

Share