فرماندار آستارا در بازدید از مرکز توانبخشی زنان معلول؛

تکریم افراد با نیازهای ویژه باید در اولویت فرهنگ سازی قرار گیرد

فرماندار آستارا خدمات دهی به معلولان را یک وظیفه اجتماعی عنوان کرد که دولت و مردم در کنار هم باید در هر چه بهتر خدمات رسانی به این جامعه کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت تکریم افراد با نیازهای ویژه و خدمات رسانی مناسب به آنان باید در اولویت برنامه ریزی های فرهنگی و فرهنگسازی در جامعه قرار گیرد.

یونس رنجکش در دیدار عیدانه خود با حضور در مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان جسمی و حرکتی بالای ۱۴ سال سعادت آستارا افزود: رفع نیازهای این جامعه میبایست با همکاری و مشارکت مردم و دولت برنامه ریزی شود.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز و دیدار و گفتگو با دست اندرکاران این مجموعه افزود: خدمات به این افراد اجری فراتر از مادیات دارد.

فرماندار آستارا خدمات دهی به معلولان را یک وظیفه اجتماعی عنوان کرد که دولت و مردم در کنار هم باید در هر چه بهتر خدمات رسانی به این جامعه کمک کنند.

وی گفت: البته حضور خیرین می تواند سرعت و کیفیت کار خدمات رسانی به این قشر را بالا ببرد.

رنجکش تاکید کرد: احترام گذاشتن و تکریم اقشار مختلف جامعه به ویژه خدمات دهی به افراد دارای شرایط ویژه به عنوان یک اولویت در جهت توجه به حقوق شهروندی و رسیدن به عدالت اجتماعی است.

وی با قدردانی از زحمات پرسنل این مرکز اظهار داشت: کارکنان بهزیستی در شرایط سخت تری نسبت به جاهای دیگر کار می کنند از همین رو باید توجه بیشتری به کارکنان اینگونه مراکز گردد. کارکنان اینگونه مراکز از سختی کار خاصی برخوردارند اما تلاش و زحمات آنان با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می کنند نزد افکار عمومی از ارج گزاری بالایی برخوردار است.

گفتنی است مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان جسمی و حرکتی بالای ۱۴ سال سعادت با ۱۹ زن معلول در روستای ویرمونی آستارا واقع شده است.

Share