توزیع کیسه های زباله تجزیه پذیر در میان مسافران نوروزی شهر سیاهکل+ تصاویر

تعداد۶۰۰ عدد کیسه زباله تجزیه پذیر به همراه تراکت های اموزشی طول عمر انواع زباله در طبیعت، توسط اعضای موسسه دوستداران سیاهکل در بین مسافران نوروزی توزیع گردید و توضیحات لازم در خصوص رها نکردن زباله در طبیعت به مسافران نوروزی داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برنامه توزیع کیسه های زباله تجزیه پذیر و تراکتهای طول عمر زباله، در شهر سیاهکل در روز ۱۱ فروردین ۹۶ توسط کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل برگزار شد.

هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ استفاده از کیسه های تجزیه پذیر و نریختن زباله در طبیعت بود،که با استقبال مسافران مواجه گردید.

رامین شیرعلی پور مدیرعامل موسسه دوستداران سیاهکل با تشکر از کارگروه اجرایی موسسه جهت اجرای این برنامه اعلام داشت: در ایام نوروز حجم زباله به ۳ برابر ایام معمولی افزایش می یابد که متاسفانه کاهش سطل زباله در محور سیاهکل به دیلمان و عدم رعایت اصول حفظ محیط زیست توسط بعضی از مسافران؛با آلودگی بسیار زیاد طبیعت بکر این شهرستان مواجه می شویم‌ که امید است با اجرای برنامه های این چنینی نقش موثری در حفظ محیط زیست ایفا کنیم.

امین شیر علی پور مدیر کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل نیز بیان نمود: کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل طی برنامه های آینده تصمیم دارد که در راستای ترویج فرهنگ احترام به طبیعت و کاهش آلودگی های زیست محیطی، با برگزاری برنامه های مختلف ضمن آشنا نمودن مردم با فواید کیسه های زباله تجزیه پذیر،آنها را به سوی استفاده از این کیسه ها به جای استفاده از کیسه های پلاستیک معمولی سوق داده و مصرف سرانه تولید زباله و تولید پلاستیک را کاهش دهد که تا به امروز ۳۰۰۰ کیسه زباله تجزیه پذیر در مدت ۹ ماه اخیر توسط این موسسه بصورت رایگان بین مردم توزیع گردیده است.

Share