تمدید مسابقه «ایده برای بسته بندی بازیافتی» تا ۲۵ فروردین

مسابقه «ایده برای بسته بندی بازیافتی» تا ۲۵ فروردین تمدید شد. موسسه خیریه ایزد دوستان شمال و موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما برگزار کنندگان این مسابقه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقه «ایده برای بسته بندی بازیافتی» تا ۲۵ فروردین تمدید شد. موسسه خیریه ایزد دوستان شمال و موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما برگزار کنندگان این مسابقه هستند.

جایزه نفر اول مسابقه  ۳۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است و نفر دوم وسوم به ترتیب ۲۰۰ و  ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

علاقمندان می توانند طرحهای خودشان را به آدرس idsh.ir ارسال کنند. عکس از طرح ارسالی باید از سه زاویه ثبت شده باشد.  متریال مورد استفاده باید به همراه عکس ذکر شود و همچنین بسته بندی برای هدایای تزیینی و ارسال پستی مناسب باشد.

مقرون به صرفه بودن برای تولید انبوه، دارا بودن ویژگی دوستی با محیط زیست و قابلیت تامین مواد اولیه به راحتی نیز از دیگر شرایط برگزار کنندگان این مسابقه است.

دبیرخانه تنها از ۳ طرح برتر استفاده می کند و مسئولیتی نسبت به برگشت طرح ها و ارسال جواب ندارد. طرح ارائه شده یک بار توسط مبتکر در مکان مونتاژ خواهد شد.

داوری و اعلام نتایج تا پایان فروردین خواهد بود. علاقمندان  در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  ۳۳۱۲۹۱۷۷ تماس بگیرند.

Share