مدیرکل فرودگاه گیلان خبرداد:

تعداد پروازهای مشهد به رشت و بالعکس افزایش یافت

 مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش پرواز مشهد به رشت از ۲۲ فروردین ماه ۹۶ در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس غلامرضا کریم آقایی،مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای این فرودگاه در سال جاری، اظهار کرد: از ۲۲ فروردین ماه ۹۶ تعداد پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، کیش، بندرعباس، مشهد، اهواز و بغداد به ۱۰۰ سورتی در هفته خواهد رسید.

وی از افزایش راه‌اندازی پروازهای رشت به مشهد  مقدس خبر داد و گفت: پرواز رشت به مشهد و بالعکس در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته که از طرف شرکت هواپیمایی ایرتور انجام خواهد شد، به پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت اضافه می‌شود.

کریم آقایی با اشاره به این‌که با برقراری پرواز مشهد به رشت توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، همه روزه از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد مشهد پرواز انجام خواهد شد،افزود: با اضافه شدن پروازهای مشهد از ۲۲ فروردین پروازهای این مسیر به ۲۲ سورتی در هفته خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه گیلان از فعالیت شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی،آسمان، ایران‌ایر تور، کیش‌، تابان، نفت، زاگرس، آتا و کاسپین در فرودگاه رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در فرودگاه رشت از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۰:۳۰ شب، همه‌روزه عملیات پروازها انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: پروازهای تهران به رشت هر روزه، شیراز به رشت روزهای شنبه ،سه‌شنبه و پنج شنبه، عسلویه به رشت روزهای شنبه و چهارشنبه، بندرعباس به رشت روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه، کیش به رشت روزهای یکشنبه و چهارشنبه و اهواز به رشت روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود.

Share