استاندار و جعفرزاده در جمع فرزندان شهدا

تشکیل کمیته حل مشکلات اشتغال فرزندان شهدا | گیلان ۶ هزار فرزند شهید دارد

استاندار گیلان در نشست صمیمی با جمعی از فرزندان شهدا گفت: دست به دست هم دهیم تا اقتصاد درون زا و برون نگر محقق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی نجفی در این نشست صمیمی که در پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شد با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که فرصتی فراهم گردید تا توفیق خدمت به مردم و خانواده‌های معظم شهدا را داشته باشیم.

وی با اشاره به توانمندی فرزندان شهدا در عرصه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی اظهار داشت: افتخار می‌کنم، مدیرانی که از فرزندان شهدا انتخاب شده‌اند جزو بهترین ها هستند.

نجفی در ادامه افزود: بسیار خرسندیم فرزندان معظم شهدایی که در سمت‌های مختلف اجرایی و کارشناسی مشغول به خدمت می‌باشند جزو پاک‌ترین افراد بوده و هیچ چیز را فدای خدمت نمی‌کنند. خدمت به فرزندان معظم شهدا وظیفه مسئولین است.

استاندار گیلان افزود: در دولت گذشته استخدام های بی منطق زیادی انجام شد که موجب گردید به دلیل ساماندهی این استخدام ها، دولت یازدهم از امکانات محدود خود برای استخدام بسیار کم بهره برد و در استان نیز برای حل مشکلات اشتغال فرزندان شهدا کمیته ای تشکیل شده است.

نجفی با بیان اینکه در سالی که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین گردید همه وظیفه‌مند هستیم در جهت تحقق آن تلاش کنیم افزود: این مهم تنها مختص به یک دولت، استان و تصمیم بخشی نبوده بلکه باید دست به دست هم دهیم و با تمام توان در جهت مقام سازی اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر با تقویت بخش تولید و اشتغال تلاش کنیم.

نجفی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی از سالیان گذشته و ادامه آن تا تحقق این مهم اظهار داشت: باید با تمام توان در جهت ایجاد اقتصادی پاک، سالم و بدور از قاچاق تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، انشاءالله با تلاش خادمین دولت شرایطی فراهم شود تا شاهد اقتصادی پویا، سالم و اشتغالزا باشیم.

گیلان ۶ هزار فرزند شهید دارد

غلامعلی جعفرزاده نمایده‌ی رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: توجه و نگاه ویژه‌ی استاندار گیلان به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه فرزندان و خانواده‌های شهداء با ایثارگری عشق و علاقه‌شان را به ولایت فقیه و نظام ثابت کردند افزود: تعدادی از فرزندان شهداء در پست‌های مدیریتی در استان در دولت یازدهم بکار گرفته شده‌اند که نشان دهنده‌ی این توجه است.

نماینده‌ی رشت افزود: گیلان ۶ هزار فرزند شهید دارد و از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و انتظار داریم همه‌ی مسئولان در خدمت به خانواده‌ها کوشا باشند.

Share