اظهارات عجیب حسن اشجاری بعد از بازی با داماش

به شرافتم قسم نمی‌گذاریم داماش صعود کند، حتی اگر به قیمت محرومیت مادام العمرم باشد

شما هر حرکتی را که بخواهید انجام بدهید، مطمئن باشید که جواب آن را دریافت خواهید کرد. این را من حسن اشجاری می گویم که اگر داماشی ها برخورد خوبی با ما در رشت نداشته باشند مطمئن باشید که صعود نمی کنند، حتی اگر به قیمت این تمام شود که من تا اخر عمرم از فوتبال محروم شوم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فرتاک ورزشی، حسن اشجاری کاپیتان پر سابقه فومنی ها از اتفاقات این دیدار سخن گفت که در ادامه می خوانیم:

* در ابتدا در مورد بازی با داماش این نکته را می گویم که، بازی به خوبی برای ما پیش می رفت و حتی توانستیم یه گل را به ثمر برسانیم اما بر روی غفلت بازیکنان خود از روی دو ضربه ایستگاهی دو گل را دریافت کردیم، اما به طور کلی بازی آن طوری نبود که بخواهیم بگوییم که شهرداری فومن مستحق این باخت بود. می توانستیم که برنده بازی باشیم ولی اتفاقات فوتبالی به نفع ما در زمین رقم نخورد.

* در مورد حواشی ایجاد در بازی یک فلش بکی به دور اول رقابت های گروهی که با داماش هم گروه شدیم می زنم و این را خاطر نشان می کنم که در رشت در طول نود دقیقه بازی رکیک ترین و زشت ترین الفاظ را به بنده نسبت دادند و حتی هادی طباطبایی سرمربی داماش پس از آن بازی آمد و از من عذر خواهی کرد. در آن بازی در عضدی در ابتدا به من و سپس به مردم فومن فحاشی هایی را نسبت دادند که در ادامه منکر این کار می شدند ولی در عمل این کار را انجام دادند، اینجاست که می گویند دیوار حاشا همیشه بلند است.

* من حسن اشجاری که در بازی دور گروهی در رشت رکیک ترین الفاظ را شنیدم این انتظار را ندارم که در ورزشگاه خانگی خود نیز بار دیگر مورد عنایت آقایان قرار بگیرم. ببینید اگر شما به فومن بیایید و پرس و جویی را انجام دهید متوجه این مهم می شوید که جایگاهی که هواداران داماش در اختیار خود قرار گرفته بودند در پشت دیوار آن خانه پدری بنده می باشد و فکر نمی کنم که درست باشد اسم مادر، خواهر، زن و بچه مرا به شدیدترین الفاظ نسبت دهند. خانواده من چه گناهی را مرتکب شده اند که به آن ها فحاشی می کنند.

* آن هم این فحاشی در زمین خودمان و در مقابل دیدگان همشهریانم، طبیعتا هر عملی عکس العملی دارد. وقتی می بینم در مقابل پدر و دامادم در ورزشگاه این حوادث رخ می دهد و حتی مادرم به دلیل اینکه فحاشی وحشتناکی را از ورزشگاه می شنوید خانه را ترک کند، فکر نمی کنم که کسی بتواند این چنین حوادثی را تحمل کند.

* بنده پس از بازی مقابل داماش در ورزشگاه شهید عضدی که با فحاشی وحشتناکی مرا مورد عنایت خود قرار دادند، آقای پوربخش که الان مدعی العموم شده است، حق دارد که طرف رشتی ها و داماشی ها را بگیرد، به هر حال ایشان در گذشته در صدا و سیمای استان گیلان بودند و مشخص است که همیشه طرفدار چه تیم هایی و شهری بودند.

* من بعد از بازی که ایشان مشغول بررسی لیگ یک در شبکه ورزش بودند و حتی به بازی ما که سه هیچ بازی را واگذار کرده بودیم اشاره کرد که بنده به خط شخصی ایشان پیامکی را زدم که ای کاش در مورد فحاشی های عدیده ای که به بنده در رشت شد نیز اشاره می کردید به هر حال من ملی پوش این استان بودم و چهار قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرده بودم و احساس می کنم کمی ارزش این را داشتم که در مورد این موضوع نیز بحث می شد. ما به دنبال این نبودیم که هواداران داماش محروم شوند بلکه به دنبال حق طبیعی خود بودیم که ایشان رسالت خود را به درستی انجام ندادند وخیلی راحت از کنار این موضوع گذشتند.

* چطور پس از بازی داماش در فومن برای خود تخیلاتی را می بافند البته من این را می دانم که از کجا خط می گیرند تا این چنین کارهایی را انجام دهند و در مورد من سخن می گویند و اینکه حسن اشجاری پیش خود چه فکری را می کند. آقای پور بخش شما تشریف بیاور در زمین فوتبال و اسم خانواده شما را آن هم با اسم کوچک به رکیک ترین شکل ممکن به فحاشی بپردازند، فکر نمی کنم که بتوانید تحمل کنید، اگر می توانید که من پس اشتباه می کنم، به شخصه کار خود را تائید نمی کنم و اینکه بد بوده یا اشتباه قبول دارم ولی آیا کسی که در پشت میز و در تریبون زنده به اصطلاح خود دنبال فوتبال پاک می گردد می تواند این را تحمل کند که در فاصله ده متری خانه پدری من اسم خانواده ام آن هم به اسم کوچک را به زشت ترین الفاظ نسبت دهند؟!!

* اگر کسی می تواند تحمل کند حسن اشجار قبول می کند که اشتباه کرده است،ضمن اینکه اصلا کار خود را نیز توجیه نمی کند و باز هم می گویم که کارم اشتباه بوده است،درست است باید کمی صحه صبر خود را بیشتر می کردم ولی در چه صورتی،در رشت نود دقیقه فحش خوردم ولی هیچ عکس العملی را نشان ندادم ولی بعد ان هیچ اتفاقی نیفتاد.

* رئیس هیئت فوتبال استان با دسته گلی به فومن آمد و از من تشکر کرد و گفت مرسی از اینکه هیچ گونه عکس العملی را نشان ندادی، چطور در فومن این اتفاقات به وجود می آید کسی هیچ حرفی نمی زند؟ حسن اشجاری بد، مازیار زارع و جلال رافخایی و پژمان نوری و جلال حسینی هم بد و به طور کلی همه بد می باشند و هواداران رشت و داماش فرشته هستند؟ مگر می شود چنین چیزی؟!

* می شود شما باعالم و آدم مشکل داشته باشید! مگر می شود که هر کی به رشت بیاید فحش بخورد و برود! کسی هیچ حرفی نزند و انگار نه انگار که اتفاقی رخ داد، شیشه های اتوبوس خود را شکستید و می گویید که حسن اشجاری خط داده است، در صورتی که اولین نفری بودم که از استادیوم خارج شدم. من به کی خط بدهم، تیم ما اصلا لیدر ندارد که بخواهم خط بدهم، بازی حساسی بوده است و تماشاگر از انزلی و یا هر جای دیگری آمده است چه ربطی به من دارد؟

* من در جایگاه خودم قرار دارم و وظیفه ام بازی کردن می باشد اما وقتی می بینم در زمین خودمان آن هم در مقابل چشم پدرم که در دقیقه بیست بازی از ورزشگاه خارج می شود آیا اگر اتفاقی برای پدرم رخ می داد فوتبال ارزش این را داشت؟ بعد می خواهیم چه بگوییم ودنبال چه موضوعی بگردیم، الان نیز در همه جا پخش کردند که حسن اشجاری باید محروم شود، باشه حسن اشجاری محروم شود ولی فوتبال شما درست نمی شود وشما تا آخر همین می باشید و در بازی برگشت چه من باشم و چه محروم باشم باز هم فحاشی می کنید و رکیک ترین الفاظ را نیز به زبان می آورید ولی از اینجا با تمام قدرت خودم می گویم که هواداران داماش حواس خود را جمع کنند، اگر تیم ما صعود نکند؛صعود داماش در گرو تیم ماست.

* ما با تمامی تیم های بالای جدولی چه در داخل و خارج خانه بازی داریم. اگر تیم ما صعود نکند و در رشت رفتار خوبی با تیم ما بازیکنان مربیان و هواداران ما نداشته باشند، مطمئن باشید که رنگ صعود را نمی بینند. این حرف من نه تهدید و تحریک و باند بازی می باشد، رفتار باید جوانمردانه باشد وقتی روحیه جوانمردی را رعایت نمی کنند هیچ انتظاری از بقیه تیم ها نداشته باشند. شما در رشت به هواداران فحش دادید و جواب آن را گرفتید ضمن اینکه من مخالف این می باشم که این چنین رفتارهایی صورت بگیرد.

* مگر می شود شما در نود دقیقه به یک بازیکن فحش ناموسی بدهید؟ هر چیزی را که فکرش را می کنید به من در آن بازی نسبت دادند حالا بماند که در فضای مجازی و صفحات منتسب به تیم شان که چه بی احترامی هایی را به من می کنند. برای چی باید فحش بشنوم این فوتبال ارزش این را دارد؟ همین کارها را انجام داده اید که تیم تان در لیگ دو حضور دارد، می خواهید به لیگ یک صعود کنید که چه شود؟ این چنین رفتار هایی را انجام داده اید که وضعیت تیم تان اینگونه می باشد.

* صعود داماش در گرو تیم ما می باشد و باز هم می گویم به مسئولین و تیم داماش هواداران و مردم رشت اگر در بازی برگشت که چهارشنبه می باشد بی حرمتی نسبت به تیم ما شکل بگیرد مطمئن باشید که نمی توانند صعود کنند. حالا اگر اسم این کار را تبانی یا هر چیز دیگری می خواهند بگذارند، مطمئن باشید که تیم ما به دنبال فوتبال پاک می باشد ولی اگر ببینیم در آن چیزی به نام فحاشی وجود دارد، ناموس و بچه ده ساله من هیچ گناهی ندارد که در استادیوم به آن ها فحاشی شود.

* شما هر حرکتی را که بخواهید انجام بدهید، مطمئن باشید که جواب آن را دریافت خواهید کرد. این را من حسن اشجاری می گویم که اگر داماشی ها برخورد خوبی با ما در رشت نداشته باشند مطمئن باشید که صعود نمی کنند، حتی اگر به قیمت این تمام شود که من تا اخر عمرم از فوتبال محروم شوم این کار را انجام می دهم، این مهم را به شما قول شرف می دهم و به تمامی هواداران داماش گوشزد می کنم که سعی کنند مواظب رفتار خود در بازی برگشت در رشت باشند.

* چهارشنبه ما با داماش در رشت بازی داریم،خدا را شاهد می گیرم باز هم می گویم خدا را شاهد می گیرم،از خود شان می گویم که فیلم بگیرند و کوچک ترین بد رفتاری با ما انجام بدهند،این را به صراحت می گویم که تیم شان رنگ صعود را نمی بیند،این تهدید نیست بلکه واقعیت می باشد.

* ما فوتبال جوانمردانه بازی می کنیم کما اینکه در رشت بازی را سه هیچ واگذار کردیم و به تمامی آنان تبریک گفتم، هم به بازیکنان و سرمربی و هم به هادی طباطبایی که بعد بازی در صفحه شخصی خودم در اینستاگرام نیز به او تبریک گفتم. به امین متوسل زاده که سه گل را زد شب بعد بازی در رستوران من بود در آنجا نیز به او تبریک گفتم، آن ها را می توانید از تک تک این افراد بپرسید. بدترین الفاظ را در رشت بازیکنان داماش به بنده در زمین نسبت دادند ولی در فومن آمدند و از من عذرخواهی کردند به دلیل اینکه من هیچ حرکتی برای تحریک هواداران داماش انجام ندادم. الان هم می گویم اگر داماش این توانایی را در خود می بیند که می تواند صعود کند باید با من و تیمم برخورد شایسته ای انجام دهد در غیر این صورت به شما قول شرافت می دهم که داماش صعود نمی تواند بکند چون نمی گذاریم که صعود کند.

* در مورد صعود شهرداری فومن باید بگویم که ما مشکلات مالی عدیده ای داریم و به دلیل اینکه مشکل زیاد داریم نمی توانیم بگوییم که مشکل مان چیست، آنقدر زیاد می باشد که نمی توانیم اسم ببریم، بچه های تیم با غیرت خود به پیش می روند. مگر می شود یک تیم پنج ماه حقوق نگیرد، لباس برای بازی نداریم، هر چیزی که شما فکرش را می کنید ما در آن مشکل داریم.

* سه نفر در پشت تیم ما قرار دارند که با تمام قوا به تیم ما کمک می کنند شهردار، رئیس هیئت فوتبال و مدیر عامل تیم مان که در صدد این می باشند که مشکلات را رفع کنند و با دست خالی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا این تیم به ساحل موفقیت برسد. دست تک تک این عزیزان را می بوسم،بقیه افراد هیچ کمک نکرده اند از نماینده شهر بگیر تا دیگر مسئولین ،فرماندار جدید هم مبلغ ده میلیون به تیم کمک کرد که از ایشان سپاس گزارم،هیچ کس به تیم ما کمک نمی کند،از دید من همین که به مرحله دوم صعود کردیم به منزله قهرمانی می باشد.

* در پایان باز هم می گویم به جان خانواده ام قسم می خورم که اگر این بی حرمتی های داماشی ها ادامه دار باشد نمی گذاریم که این تیم صعود کند حالا اگر اسم این کار را تبانی یا فوتبال کثیف می گذارند و اگر بخواهند تیم من یا خودم را محروم کنند مشکلی نیست ولی نمی گذاریم که اگر داماش در بازی روز چهارشنبه به ما بی احترامی کند،صعود کند.

* ای کاش همه چیز را همه پخش کنند و حسن اشجاری را می خواهند بکنند پیراهن عثمان،هر کی می خواهد کار مرا توجیه کند باید در جایگاه من قرار بگیرد که نود دقیقه به ناموس و خانواده ام توهین شد، امیدوارم، در پایان بهترین ها برای شهرداری فومن رقم بخورد.

Share