پس از ثبت نام:

بقایی: باید تمام لوکوموتیوهای پیشرفت اقتصاد را فعال کرد

معاون محمود‌ احمدی‌نژاد به اندازه خود او در پاسخ به خبرنگاران، زبر دست نبود و به سوالاتشان پاسخ‎های کوتاهی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا بقایی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من خود را برای پذیرش مسولیتی بزرگ آماده کرده ام، گفت: ایران سرزمین مردان بزرگی است با تاریخی کهن بیش از ۷ هزار سال با مردمانی بزرگ و غیور. من افتخار می کنم که ایرانی هستم. ملت ایران شایسته هستند بهترین زندگی را داشته باشند و در صلح و صفا زندگی کرده اند چون این ملت هیچ گاه جنگ طلب نبوده و نیستند.

بقایی ادامه داد: من بر این باورم که ما می توانیم ایران را بسازیم و امروزه کشور به امید خدا حل مشکلات اقتصادی  و اجتماعی در دستور کار من خواهد بود تا تمام لوکوموتیوهای اقتصادی فعال شوند.

معاون احمدی‌نژاد ادامه داد: ملت ایران شایسته بهترین زندگی هستند و همواره در صلح و آرامش با دیگر کشورها زندگی کردند. ملت ایران جنگ طلب نیستند. رفتار ملت ایران همواره با همه ملت‌ها روشن بوده است و بر این باورم که می‌توانیم ایران را بسازیم. می‌توانیم کشور را در جایگاه قله‌های بلند برسانیم. ملت ایران با صلح و دوستی بر این مشکلات فایق می‌آید.

او ادامه داد: به امید خدا حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی در دستور کار است. باید تمام موانع برداشته شود و تمام لوکوموتیوهای پیشرفت اقتصاد را فعال کرد.

Share