عضدی جای سوزن انداختن نیست

تساوی ارتش سرخ گیلان مقابل ایرانجوان بوشهر

نیمه اول بازی تیم‌های سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر با نتیجه یک بر صفر به نفع سپیدرود به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه عضدی رشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند(گزارش تصویری)

*سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، شایان مصلح، میلاد قربان زاده، محمد رستمی، پویا نزهتی، میثم فردوسی، حسین کعبی، سهیل حق شناس ۱۱ بازیکن اصلی سپیدرود بودند.

*پیش از شروع این بازی پرچم بزرگ قرمز رنگ سپیدرود توسط هواداران پرشمار این تیم برافراشته شد.

*در نیمه اول سپیدرود با توجه به حمایت فوق العاده و تشویق‌های بی امان هواداران سر و پا حمله شده بود.

*سپیدرود چندین حمله را از جناحین پایه ریزی کرده است اما بازیکنان ضربات آخر را با بی دقتی هدر می دهند.

* در دقیقه ۲۰ بازی مقابل حمله ایرانجوان شاهد سوپر واکنش سید محمد حسینی بودیم. دروازبان سپیدرود ضربه چیپ زیبای بازیکن تیم ایران جوان بوشهر را به زیبایی هر چه تمام تر از طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد

*اولین کارت زرد بازی برای شماره ۲۱ آبی پوش ایران جوان، روی کشیدن پیراهن الماس خاله پس از دریبل سه یار مقابلش رقم خورد.

*محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت، هادی طباطبایی سرمربی داماش، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مهران شفق پور رییس پرورش اندام استان گیلان، مهرداد ورزلدوست رییس پرورش اندام شهرستان رشت، احمد رمضانپور رگسی نماینده سابق شهرستان رشت در ورزشگاه حضور دارند.

*گل زیبا و تماشایی حسین کعبی در دقیقه ۳۳ استادیوم را منفجر کرد. کعبی که به یکی از محبوب ترین بازیکنان سپیدرود تبدیل شده است اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند. فرار زیبای حسین کعبی از سمت راست با ضربه چیپ درون دروازه ایران جوان قرار گرفت

* جو ورزشگاه قابل وصف نیست و همه طرفداران سپیدرود سرود قهرمانی سر داده و تیم محبوب خود را در لیگ برتر می بینند.

* حرکت میثم فردوسی در داخل محوطه جریمه ایران جوان با پاس زیبای وی همراه بود که از جلوی پای کعبی رد شد و کعبی نتوانست دومین گل خود و سپیدرود را دقایق پایانی نیمه اول به ثمر برساند.

* نیمه اول بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع سپیدرود به پایان رسید.

* در دقیقه ۴۸ بازی و نیمه دوم رضا بیلوند در یک موقعیت تک تک با سید محمد حسینی قرار گرفت و توپ را به راحتی با یک بغل پای ساده وارد دروازه سپیدرود کرد.

*سپیدرود پس از دریافت گل سرا پا حمله شده است اما نتواسته دروازه ایرانجوان را باز کند.

* اولین تعویض براى سپیدرود رقم خورد و محمد رضا مهدوى وارد زمین و محمد رستمى از بازى خارج شد.

 * کاپیتان سهیل حق شناس و میلاد قربانزاده چند فرصت پشت سرهم را داخل محوطه هجده قدم از دست دادند تا آه از نهاد هواداران پرشمار سپیدرود بلند شود.

*میثم تهیدست و محمد دادرسی دو تعویض دیگر سپیدرود بودند که در ادامه نیمه دوم وارد میدان شدند.

* این بازی در پایان با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا سپیدرود رشت دو امتیاز حساس را از دست بدهد و کارش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.

Share