اعلام کاندیداتوری استاد حوزه برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

آیت‌الله غرویان با اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: همچنان معتقدم روحانی گزینه اصلح برای انتخابات پیش رو است. من برای پشتیبانی از روحانی و فکر و اندیشه اعتدالی قصد ورود به میدان انتخابات را دارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، آیت الله محسن غرویان درباره اعلام نامزدیش در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به دنبال آن هستم که اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زنده نگه داشته شود و معتقدم که خط اعتدال باید پیگیری شود.

او خاطرنشان کرد: دفاع و پاسداری از اندیشه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی واجب است.

این مدرس حوزه علمیه با بیان این که مردم خواستار نامزدی از حوزه علمیه هستند، عنوان کرد: بسیاری از اندیشمندان، روشنفکران، دانشگاهیان و مردم همواره از ما سوال می‌‌کنند که چرا کسی از حوزه علمیه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود، از این رو من تصمیم گرفتم که در انتخابات شرکت کنم.

او افزود: این توقع مردم بیجا نیست و باید به خواسته آنان احترام گذاشت.

غرویان با اشاره به این که برای اداره کشور باید از اندیشمندان و روشنفکران کمک گرفت، اظهار کرد: معتقدم اداره کشور باید با کمک افراد علمی و عقلانیت صورت بگیرد و من قصد پیوند حوزه و دانشگاه را دارم.

او ادامه داد: شخصیت‌های علمی و عالمانی را می‌شناسم که می‌توان با کمک آن‌ها کشور را مدیریت کرد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نامزدهای جریان مخالف دولت با تخریب سعی در جمع آوری هستند، سیاست او در مناظرات چیست، گفت: عقلانیت، علم و اخلاق سه مولفه‌ای است که بر اساس آن کشور را باید اداره کرد.

این مدرس حوزه علمیه تاکید کرد: من به هیچ وجه قصد تخریب کسی را ندارم و همچنان معتقدم روحانی گزینه اصلح برای انتخابات پیش رو است.

او در ادامه افزود: من برای پشتیبانی از روحانی و فکر و اندیشه اعتدالی قصد ورود به میدان انتخابات را دارم.

غرویان در پایان تاکید کرد: تخریب اشخاص را درست نمی‌دانم و در کنار روحانی در مقام دفاع از اندیشه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهم ایستاد.

Share