وزارت نیرو اعلام کرد

برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو تا امشب زمان باقی است

وزارت نیرو اعلام کرد رشته‌های مورد نیاز برای استخدام را افزایش داده و تا آخرین ساعات امشب هم ثبت نام در آزمون استخدامی این وزارتخانه امکان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزارت نیرو اعلام کرد مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی را به همراه برخی رشته های مورد نیاز افزایش داده است.

اطلاعیه وزارت نیرو به شرح زیر است:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت­های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه شرکت‌های مادرتخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور در تاریخ ۹۵/۱۲/۱۸ و همچنین پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۱۲/۲۲، به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند اصلاحاتی به شرح ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعمال گردیده که به همین دلیل مقرر گردید امکان ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان واجد شرایط مهیا گردد.

لذا با توجه به مراتب فوق داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط اعلام شده در صورتی واجد شرایط برای ثبت‌نام در این آزمون می‌باشند از تاریخ ۹۶/۱/۲۷ لغایت ۹۶/۱/۲۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه مورخ ۹۵/۱۲/۲۲ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. هم‌چنین داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند در صورت علاقه‌مندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

رشته‌های تحصیلی به عنوان رشته‌‌های تحصیلی مجاز به رشته‌های شغلی کارشناس نرم افزار (کد۲۶۳۵)، کارشناس IT «ویژه بخش حراست» (کد۲۶۳۶)، کارشناس کامپیوترو فناوری اطلاعات (کد۲۶۳۷)، مهندس برق – قدرت (کد۲۶۳۹)، مهندس عمران (کد۲۶۴۴)، کارشناس منابع آب (کد۲۶۴۶) اضافه می‌گردد که متقاضیان جهت اطلاع از رشته های تحصیلی و شغل محلهای مورد نظر در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

Share