استاندار گیلان در نشست فرمانداران؛

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیتها بهره گرفت | دولت هیچگاه اقدامات پوپولیستی انجام نداده

استاندار گیلان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از همه‌ی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نجفی در نشست فرمانداران، به سفر دهم فروردین رئیس جمهوری به گیلان و بهره برداری از طرح های اشتغالزا گفت: سال جدید را با تولید و اشتغال آغاز کردیم.

وی افزود: دولت برای تحقق شعارسال و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهتمام کامل دارد و از نخستین روزهای سال نیز عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب را آغاز کرد.

نجفی گفت: نشست‌های کارگروه‌های رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با قدرت بیشتر امسال در استان برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از همه‌ی ظرفیت‌های استان از جمله ظرفیت بخش کشاورزی بهره بگیریم.

وی به فصل آماده سازی شالیزارها نیز اشاره کرد و گفت: جلسه‌ی مشترک مدیران آب منطقه‌‌ای با فرمانداران در روزهای آینده تشکیل می شود.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های خوب انجام شده درخصوص مدیریت پسماند در سال گذشته افزود: درخصوص مدیریت پسماند در شهرستان‌ها باید بیشتر تلاش کنیم و از ظرفیت دهیاران می‌توان به خوبی استفاده کرد.

نجفی با بیان اینکه سال ۹۶، سال گردشگری است گفت: برای جذب گردشگر باید استان تمیز و پاکی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات، برافراشته شدن علم‌های مخالفت با دولت و زیر سئوال بردن دستاوردها از سوی عده‌ای بیشتر خواهد شد گفت: این افراد تمام دستاوردهای دولت که متعلق به نظام است را زیر سئوال می‌برند و زمانیکه دولتمردان به ارائه گزارش به مردم می‌پردازند باز همان افراد می‌گویند این گزارش‌ها تبلیغاتی است.

وی گفت: این گونه مخالفت‌ها اگر تاثیری داشته باشد این است که فقط روحیه‌ی امید و نشاط را در جامعه کم کند.

استاندار گیلان گفت: البته دولت هیچگاه اقدامات پوپولیستی انجام نداده و سعی کرده است کارهای زیربنایی انجام دهد و به آینده نظام و مملکت توجه کرده است.

استاندار گیلان گفت: وظیفه‌ی همه‌ی مدیران و فرمانداران است که خدمات ۴ ساله‌ی دولت را برای مردم بازگو کنند.

وی در پیش بودن انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تلاش کنیم تا انتخابات ۲۹ اردیبهشت پر شور و با مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب انجام شود.

Share