ذوالفقاری در نخستین روز ثبت نام انتخابات:

با برهم زنندگان امنیت انتخابات با قاطعیت برخورد می کنیم

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات کشور گفت: اگر فردی، جریانی، اشخاصی، حزبی و گروهکی بخواهد امنیت انتخابات را بهم بزند قطعا با قاطیعیت تمام برخورد خواهیم کرد و از هر گونه نا امنی جلوگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات کشور در جمع خبری اظهارداشت: اگر فردی، جریانی، اشخاصی، حزبی و گروهکی بخواهد امنیت انتخابات را بهم بزند قطعا با قاطیعیت تمام برخورد خواهیم کرد و از هر گونه نا امنی جلوگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: امنیت انتخابات خط قرمز کشور و کلیه دستگاه ها است، همه قوا و مسئولان بر روی الویت امنیت انتخابات تاکید دارند لذا هر حرفی و جریان سازی که بخواهد امنیت را هدف قرار دهد قطعا با مسببین آن برخورد خواهد شد.

ذوالفقاری تأکید کرد: از ۶ ماه قبل تمامی برآوردهای امنیتی انتخابات از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی صورت پذیرفته تا بتوانیم انتخاباتی کاملاً امن را داشته باشیم.

وی افزود: همچنین آسیب‌هایی که می‌تواند متوجه امنیت انتخابات شود، چه از سوی معاندین خارج از کشور و چه از سوی کسانی که احتمال دارد در داخل بی‌توجهی کنند و یا زمینه‌هایی که می‌تواند امنیت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، همه این موارد مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: هم‌اکنون دستگاه‌ها وارد فضای اقدامات امنیتی در کشور شده‌اند، چرا که کشور ما در منطقه‌ای قرار دارد که شرایط امنیتی خوبی ندارد و لذا باید تلاش گسترده‌ای صورت بگیرد که انشاالله امنیت انتخابات حفظ شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه اطلس امنیتی انتخابات به تمامی استان‌ها ابلاغ شد و استانداران و معاونین سیاسی آنها در این زمینه توجیه شده‌اند، گفت: دستورالعمل استفاده از فضای مجازی در انتخابات صادر و ابلاغ شد.

وی افزود: در این دستورالعمل تمامی تمهیداتی که متوجه انتخابات است و تمامی مصادیقی که در فضای مجازی شامل می‌شود، دربرگیرنده این دستورالعمل هستند و طرحی تحت عنوان بی‌تاک آماده شده که هریک از کاندیداها که بنا است در فضای مجازی تبلیغات انجام دهند، مانند فضای واقعی، باید دارای شناسنامه و مشخصه باشند و اگر چنانچه به نام کاندیدایی مطلبی اعلام شود، در صورتی که مربوط به او نیست، حتماً باید بلافاصله تکذیب کند، در غیر این صورت مسئول آن مطلب که منتشرشده، آن کاندیدا است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخاباتی کشور با تأکید بر اینکه برآورد ما نشان‌دهنده برگزاری انتخابات در فضایی کاملاً امن است، گفت: به همه کاندیداها و جریان‌ها تأکید می‌کنیم اصل، منافع و امنیت ملی است.

Share