مجید محمدپور

اصحاب رسانه وارد انتخابات شوراها شوند

انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

در انتخابات شوراها از همه قشرها و مشاغل حضوری فعال دارند و شایسته است چهره های توانمند رسانه ای خودشان وارد این کارزار مهم شوند. انتخاباتی که در سرنوشت شهرها و روستاها بسیار تاثیر گذار و تعیین کننده است و تنها یکی از اثار مهم این حضورفوق العاده، انتخاب شهرداران جدید در شهرها یا تاثیر گذاری در انتخابات دهیارهای توانمند در روستاها ی، یا ادامه کار شهردارها و دهیاران کنونی است.
عوامل رسانه ها در استان ها اعم از عوامل پرتلاش و همیشه در صحنه صدا و سیما، مطیوعات، خبرگزاری ها، پایگاه ها و سایت های خبری، وبلاگ ها و به ویژه کانالهای ایننترنتی متعدد و متنوع فضای مجازی که در یکی، دوسال اخیر جایگاه رفیعی برای خود گشوده اند، می توانند در این عرصه حضوری قدرتمند داشته باشند. این قدرت از آن جهت قابل اعتنا و اعتبار خواهد بود که اصحاب رسانه اعم از صاحب امتیازها، مدیران مسئول، سردبیران، دبیران، معاونان سردبیر و دبیر، خبرنگاران و روزنامه نگاران، عکاسان، گویندگان، مجریان ، کاریکاتوریست ها، شاعران، نویسندگان، مدیران مالی و اجرایی و طراحان و صفحه آراهای نشریات ، مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی و بخش خصوصی و ….خواسته یا ناخواسته هرروز با آخرین تحولات و رویدادها در ارتباط هستند و در حقیقت هر روز از دیگران آگاه تر به مسائل جامعه هستند، حداقل از سایر شرکت کنندگان شایستگی حضور در این عرصه مهم را دارند.
مدیرمسئول نشریه ی منطقه ای واکنش و سردبیر پایگاه خبری، تحلیلی ” گیلان ۲۴ ” و کانال واکنشی ها از همه عزیزان اصحاب رسانه در شمال ایران به خصوص در استان گیلان متواضعانه می خواهد در انتخابات شوراها که تا چند روز دیگر مهلت ثبت نام است، مشارکتی جدی داشته باشند و خود را باور کنند. خود را باور کنند که اولا توانایی اداره شورای شهر و روستا را دارند و بعد از انتخاب شدن فقط برای مردم و در خدمت مردم و نظام اسلامی باشند و در شهر و روستا به افکار عمومی نشان دهند با اقتدار لیاقت این جایگاه را دارند.
مجید محمدپور که خود آمادگی شرکت در این کارو زار را ندارد با ۳۵ سال سابقه کار روزنامه نگاری، مدرس دانشگاه در رشته روزنامه نگاری و روابط عمومی توصیه مصرانه دارد، واقعا کسانی وارد انتخابات شوند که به معنای دقیق کلمه توانایی لازم همراه با شناخت از شهر و روستای خود دارند و می توانند منشاء اثر به دور از بازی های جناحی و خطی و فامیلی باشند.
انتخاب شوید و نشان دهید که به سادگی زیر بیرق این و آن قرار نمی گیرد و رفاه جامعه و خدمت به مردم تنها اولویت شماست. نگارنده در نشریه واکنش، شبکه خبری ، تحلیلی گیلان ۲۴ و کانال واکنشی آمادگی هر نوع کمک به دوستان رسانه ای را دارد و تنها چشم داشت هم کمک به مردم و البته کمک به رسانه ها در مسیر پیشرفت و توسعه استان و هر شهر و روستاست.
آن دسته از دوستان اصحاب رسانه و روابط عمومی های عزیز مرکز استان و شهرستان ها که در این انتخابات شرکت کردند، در صورت تمایل می توانند با مدیر مسئول نشریه واکنش تماس بگیرند تا ضمن کمک های فکری و تبلیغاتی در صورت امکان یک کمپین در این راستا راه اندازی شود به خصوص آنکه زمان زیادی تا انتخابات باقی نمانده است. موفق باشید.

مجید محمدپور

 پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share