طی مراسمی

اسماعیل درویش معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه شد+ تصاویر

مراسم معارفه اسماعیل درویش رحیم‌آبادی به سمت معاونت فرمانداری آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر، رحیم حیدری گلرودباری در مراسم معارفه معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: وظیفه فرماندار در هر شهرستان تأمین امنیت و برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه آقای درویش انان صاحب‌ رأی، باکیاست و صبوری است گفت: حضور آقای درویش در شهرستان آستانه‌اشرفیه نوید انرژی مضاعف برای خدمتگزاری بهتر در شهرستان است.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه دولت آقای روحانی دولت تدبیر و امید است افزود: رفع موانع و مشکلات کشاورزان به خصوص لایروبی انهار و زهکشی باغات موجب اطمینان خاطر و افزایش آرامش کشاورزان و ارتقای بخش تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: برای سهولت در امر خدمات‌رسانی در فصل پاییز اقدام به به‌کارگیری تجهیزات استانی برای لایروبی و زهکشی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در سطح شهرستان کردیم.

معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان اظهار داشت: تمام سعیمان را برای راهبری اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان به کار خواهم بست.

اسماعیل درویش رحیم‌آبادی با بیان اینکه من بیگانه با آستانه‌اشرفیه نیستم گفت: من داماد آستانه‌ای‌ها هستم و آن چیزی که دارم را برای حل مشکلات مردم در شهرستان انجام می‌دهم.

در این مراسم حکم معاونت اسماعیل درویش رحیم‌آبادی به عنوان معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه معرفی شد.

وی پیش از این معاون فرماندار املش بود.

صندلی پست معاونت فرمانداری آستانه‌اشرفیه از تاریخ هفت آبان ۱۳۹۴ و پس از پایان دوران خدمتی کحالی خالی بوده که در این مدت چند گزینه به استانداری معرفی شدند که هریک به دلایلی به سرانجام نرسید.

غیبت مسئولین استانی و عدم برگزاری مراسم معارفه در نشست شورای اداری از نکات حاشیه‌ای این مراسم بود.

 

Share