دیارمیرزا گزارش می‎دهد

ارتش سرخ گیلان به صدر جدول بازگشت | برتری ارزشمند ملوان در خارج از خانه

از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ارتش سرخ گیلان با یک گل به برتری دست یافت.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تأمینی، محمدرضا الماسخاله، شایان مصلح، حسین کعبی(محمد دادرسی) ، میلاد قربان زاده، محمد رستمی، محمدرضا مهدوی(احسان عبدی) ، پویا نزهتی و سهیل حق شناس(میثم فردوسی) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

در نیمه اول توپ و میدان به سود سپیدرود بود ولی حملات این تیم ثمری نداشت، مس کرمان نیز چندین ضدحمله بر روی دروازه سپیدرود انجام داد که نتیجه ای برای این تیم نداشت تا تیمه اول با نتیجه تساوی صفر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه هم ایجاد کردند تا در دقیقه ۵۴ بازی بازیکن مس در محوطه جریمه بر روی نزهتی مرتکب خطا شد و ضربه پنالتی توسط سهیل حق شناس به گل تبدیل شد.

سپیدرود پس از گل عقب نکشید و حملات خطرناکی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که بی دقتی تبدیل به گل نشد و در مهم ترین آنها ضربه سر هادی تأمینی روی سانتر مهدوی بود که با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در پایان بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا با توجه به شکست سنگین ۵ بر یک، گل گهر سیرجان مقابل خونه به خونه، سپیدرود بار دیگر با یک امتیاز اختلاف به صدر جدول بازگردد.

گفتنی است همانند سایر بازی ها حضور پرشور تماشاگران از نکات جالب توجه بازی بود.

همچنین ملوان بندر انزلی دیگر تیم گیلانی رقابت های دسته اول با یک گل مقابل میزبان خود خییر خرم آباد به برتری ارزشمندی دست یافت و با ۵۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

Share