بر اساس پیش بینی

ادامه بارندگی و ابرناکی آسمان در گیلان تا اوایل هفته آینده

مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد و ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، وزش باد و بارندگی در استان تا اوایل هفته پیش رو خبر داد.
مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد و ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی ، گاهی وزش باد و ارتفاعات احتمال بارش برف عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد، اواخر وقت با کاهش ناپایداری و ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۸ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۲درجه مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۴ و هشت درجه ثبت شده است.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با ۸.۶ میلیمتر مربوط به بندرانزلی بوده و در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز بارش ۴.۷ میلیمتر باران ثبت شده است.

Share