اختتامیه جام فوتبال محلات شهرستان لاهیجان برگزار شد

مراسم اختتامیه رقابت های فوتبال جام محلات لاهیجان با حضور مسوولین، پیشکسوتان این رشته و تیم های شرکت کننده، عصر یکشنبه ۱۰فرودین در زمین ورزشی بوجایه، محل برگزاری این دوره از مسابقات، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم اختتامیه رقابت های فوتبال جام محلات لاهیجان با حضور مسوولین، پیشکسوتان این رشته و تیم های شرکت کننده، عصر یکشنبه ۱۰فرودین در زمین ورزشی بوجایه، محل برگزاری این دوره از مسابقات، برگزار شد.

در این مراسم ذبیح اله نیکفر نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری مستمر این قبیل مسابقات علاوه بر ایجاد شور و نشاط می تواند برای جوانان امید بخش باشد و در شناسایی استعدادهای ورزشی محلات نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به روند تکمیل ورزشگاه تختی افزود: تخصیص اعتبار جهت تکمیل ورزشگاه تختی لاهیجان صورت گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم مجموعه ورزشی تختی را در اختیار جوانان و ورزشکاران این شهرستان قرار دهیم.

در ادامه مجید پورشعبان برگزار کننده این دوره از مسابقات ضمن اشاره به اهمیت مقوله ورزش اذعان داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه‌ای علاوه بر برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح و استفاده از فن آوری مناسب، استفاده از منابع انسانی کارآمد اهمیت بسیاری دارد. جامعه‌ای که نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشد، این امکان را خواهد داشت که در جهت توسعه واقعی، سریع‌تر گام بردارد.

پورشعبان افزود: سعی و تلاش ما بر این اصل بود تا بتوانیم گام کوچکی در این راستا برداریم. خدا رو شاکر هستم که توانستیم اولین دوره از رقابت های فوتبال جام محلات لاهیجان را به اتمام برسانیم و امیدوارم با استفاده از تجربه برگزاری این دوره از مسابقات، دوره های بعدی را با کیفیت بیشتر، پویاتر و با حضور تمامی تیم های شهرستان برگزار نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم به تیم های اول تا سوم جوایز ارزنده ای بهمراه کاپ قهرمانی اهدا گردید و همچنین از داوران این دوره از مسابقات تجلیل و قدردانی شد.

در این دوره از مسابقات که از ۶فروردین آغاز شده بود، ۶ تیم از محلات مختلف شهرستان به نام های لاهیجان سرافراز، جوانان بوجایه، شهدای سوستان، شهدای سادات محله، تالار نگین کوهستان(کوبیجار)، کوی وحدت در ۲گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های شهدای سادات محله، شهدای سوستان و تالار نگین کوهستان توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

Share