نهادهاي اطلاعاتي، زندگي من، بقايي و مشايي را شخم زدند

احمدی‎نژاد: امکان ندارد بقایی رد صلاحیت شود | او مردی کارآزموده است

محمود احمدی‎نژاد و حمید بقایی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، رئیس پیشین دولت در واکنش به اینکه چرا همزمان با بقایی اعلام نامزدی کرده‎اید؟ گفت: مطمئنا بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود. به عنوان نوکر مردم وارد عرصه شدم. زندگی من و آقایان بقایی و مشایی فدای یک لحظه سرافرازی مردم ایران.
او تاکید کرد: صرفا برای حمایت از آقای بقایی آمده ام و بر سر قول اخلاقی ای که به رهبری دادم هستم.

احمدی نژاد در واکنش به احتمال رد صلاحیت بقایی گفت: فکر می کنید چنین چیزی ممکنی است؟! او تایید می شود.

او در پاسخ هم تاکید کرد که بقای هیچ رقیبی در انتخابات ندارد.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که خودتان تایید صلاحیت می شوید یا خیر؟، گفت: شما چه فکر می کنید؟!!

بقایی مردی کارآزموده است و در دفاع حقوق ملت سازش ناپذیر است و پیشگام خدمت به مردم است. او تمام وجودش در خدمت به مردم، صیانت از حقوق و بیت المال مردم است. یکی از امتیازات ایشان سند روشن و زنده پاکی و سلامت دولت قبل است. از ایشان شکایت شد و با دستگاه ها خبری هزاران تهمت و اتهام علیه خادمان ملت با اصرار منتشر شد و بعد همه آنها را به بقایی منتسب کردند. با شکایت دولت یازدهم هم ایشان بازداشت و ۷ و ماه و نیم در زندان بود که نمی خواهم تکرار کنم که چه بر او گذشت و حتی یک اتهام او به اثبات نرسید.

احمدی نژاد ادامه داد: شدیدترین رسیدگی ها برای بقایی، اتفاق افتاد و همانطور که ما ممطئن بودیم برهمگان معلوم شد که این فرزند فداکار ملت، مردی پاک است. در آخر هم آن کسانی که فرماندهی توهین به دولت قبل را برعهده داشتند با انتشار نامه ای از زدن همه تهمت ها به طور رسمی از ما عذرخواهی کردند و البته این عذرخواهی در پرونده قضایی ثبت شد.

او با بیان اینکه من از بقایی حمایت می کنم، گفت: امیدوارم انتخاب ملت ایران مثل همیشه بهترین انتخاب، کاملترین انتخاب و آغاز تحولات بزرگ و مثبت در اداره کشور و زندگی مردم باشد.

احمدی نژاد ادامه داد: من معتقدم توانایی های ذاتی و هوش سرشار و امکانات بالقوه ملت ایران این فرصت را می دهد که ملت در بالاترین تراز از عزت و در استقرار عدل و آزادی نقش آفرینی کند. ملت همیشه پای کار بوده اند. همه اذعان دارند که ملت ایران کوتاهی نکرده است که با تقدیم صدها هزار شهید و جانباز پیشگام همه ملت ها بوده است.

او ادامه داد: ما در شرایطی که شایسته آن هستیم به لحاظ زیست جامعه قرار نداریم و نیازمند وحدت و عزم ملی و تلاش خستگی ناپذیریم. من به عنوان خادم کوچک ملت برای همه شناخته شده هستم و خوشبختانه از معدود کسانی هستم که زندگیم به همراه بقایی و مشایی از پاک ترین زندگی ها بوده است. زندگی ما توسط نهادهای گوناگون و دستگاه های اطلاعاتی و غیراطلاعاتی بارها شخم زده شده است و زندگی ما شفاف و در معرض ملت ایران است.

احمدی نژاد در واکنش به سوالات متعدد خبرنگاران درباره نهی مقام معظم رهبری برای حضور او در عرصه کاندیداتوری گفت: رهبری به من سفارش فرمودند که در انتخابات شرکت نکنم و من هم پذیرفتم. گرچه توصیه ایشان به معنای نهی نبود، توصیه بود. من به خاطر تمام فشارهای گسترده ای که از سوی مردم برای حضور در انتخابات به من وارد شده است، وارد میدان شدم. اما من به قول اخلاقی که به رهبری داده‌ام پایبندم و حضورم صرفا برای حمایت از برادر عزیزم بقایی است.

او مانند همیشه اینگونه اظهاراتش را به پایان برد: زنده باد بهار زنده باد ایران!

Share