نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی:

آنهایی که لقب شهیدرجایی به احمدی‌نژاد دادند اکنون رییسی را شهید بهشتی می‌خوانند

نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی با بیان این‌که اقتدارگرایان با آگاهی از شکست خود، به‌دنبال تخریب دولت هستند، تاکید کرد: فضا برای پیروزی آقای روحانی مساعد است و تنها هدف از حضور جهانگیری جلوگیری از تحقق تاکتیک اقتدارگرایان برای تخریب دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به اعلام کاندیداتوری اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: اقتدارگرایان از پیش می‌دانند که شکست خواهند خورد و بنا دارند از این فرصت انتخابات صرفاً برای تخریب دولت استفاده کنند.

او گفت: اقتدارگرایان با آگاهی نسبت به شکست خود در انتخابات، تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند که حضور مردم پای صندوق‌ها حداقلی باشد و برای تحقق این هدف، سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به این‌که آقای روحانی قدرت مظلوم‌نمایی ندارد و احتمال دارد که کمی زود از کوره در رود، اقتدارگرایان سعی می‌کنند با تخریب دولت به هدف خود دست پیدا کنند تا جامعه رای حداقلی‌شان پای صندوق‌ها حضور حداکثری داشته باشد و شاید بتوانند نتیجه انتخابات را به سود خود تمام کنند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: هدف از حضور جهانگیری نیز جلوگیری از تحقق این تاکتیک قرار است که به نظر می‌رسد به لحاظ کارشناسی نیز نیاز به یک فرد خونسرد و مطلع داشتیم که بتواند با مدیریت اخلاقی خود، مانع از تحقق اهداف آن‌ها شود.

او تاکید کرد: باید در هر شرایط از کاندیدایی که به این عنوان به میدان آمده، حمایت کنیم. درصورتی که جهانگیری فقط بخواهد به فساد دولت قبل بپردازد، کافی نیست.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: باتوجه به این‌که اصولگرایان تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد احمدی‌نژاد گذاشته و هرچه داشتند، یکجا از دست دادند؛ بنابراین امروز سعی می‌کنند خطای گذشته را دیگر تکرار نکنند. در حال حاضر باید همگی به جهانگیری کمک کنیم.

او گفت: توصیه من به آقای جهانگیری این است که از افشاگری پرهیز کند و اخلاق‌مدارانه و فنی به تشریح عملکرد دولت بپردازد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: از حضور جهانگیری در انتخابات استقبال می‌کنیم و در اسرع وقت، سعی خواهیم کرد جلسه‌ای با ایشان گذاشته و با تمام توان به او کمک کنیم.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یادآور شد: همه باید به جهانگیری کمک کنیم و این درحالی است که فضا برای پیروزی آقای روحانی مساعد است. متاسفانه اصولگرایان، جمنا یا همان اقتدارگرایان هیچ دستاوردی نداشته‌اند و مردم به‌درستی کاندیدایی که معرفی می‌کنند را با احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنند.

او گفت: زمانی به احمدی‌نژاد لقب رجایی زمان می‌دادند اما این‌طور درآمد و حالا رئیسی را با شهیدمظلوم بهشتی مقایسه می‌کنند و باید ببینیم چه خواهد شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد: اصولگرایان هیچ راه‌کار و تاکتیکی ندارند، جز تخریب عملکرد دولت فعلی و با این حرف‌ها راه بجایی نخواهند برد.

Share