در پایان روز چهارم

آخرین آمار داوطلبین شوراهای شهر و روستای شهرستان رشت

شفقی آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت را در روز چهارم ۴۷ نفر شمرد که از این تعداد ۳۸ مرد و ۹ نفر زن بوده و گفت: در مجموع تا کنون ۱۲۱نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نمودند که ۱۰۳ نفر مرد و ۱۸ نفر زن می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سیروس شفقی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت گفت: در چهارمین روز ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت ۳۴۹ نفر ثبت نام نمودند که در حوزهای شهری تابعه ۷۱ نفر و در حوزهای روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت ۲۷۸ نفر که از مجموع تعداد ۲۵۳ نفر مرد و ۲۵ زن می باشد.

در ادامه وی اعلام کرد: از اول شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان روز چهارم در مجموع ۹۳۸ ثبت نام نموده که ۱۹۳ نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و ۷۴۵ نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.

وی در پایان آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت را در روز چهارم ۴۷ نفر شمرد که از این تعداد ۳۸ مرد و ۹ نفر زن بوده و گفت: در مجموع تا کنون ۱۲۱نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نمودند که ۱۰۳ نفر مرد و ۱۸ نفر زن می باشد.

Share