رئیس پلیس راه خبرداد

۲ تصادف در محور کپورچال و زیبا کنار ۲ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از رخداد ۲ تصادف در محور کپورچال و زیبا کنار و کشته شدن ۲ نفر طی روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از رخداد ۲ تصادف در محور کپورچال و زیبا کنار و کشته شدن ۲ نفر طی روز پنجشنبه خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور شامگاه پنجشنبه افزود: برخورد یکدستگاه تویوتا در محور کپورچال انزلی جان یک عابر پیاده را گرفت.
وی اضافه کرد: در این حادثه که امشب در محور کپورچال انزلی اتفاق افتاد، متاسفانه ، یک بانوی ۶۰ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی توجه نکردن به جلو را علت این حادثه عنوان کرد و از رانندگان خواست که با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی جلوگیری شود.
سرهنگ محمدپور همچنین به کشته شدن یک نفر در محور زیبا کنار اشاره و بیان کرد: براثر برخورد ۲ دستگاه پراید و پژو پارس در محل پل کاسپین محور زیبا کنار که بامداد امروز اتفاق افتاد ، یک جوان ۲۳ ساله در دم جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به علت این تصادف گفت: ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و ۲۰۶ که از مسیر حسن رود به طرف زیبا کنار در حرکت بودند، باهم مسابقه ( کورس) گذاشته بودند که به علت سرعت بالا، راننده پژو پارس نتوانست خودرویش را کنترل و با یکدستگاه پراید و جدول وسط جاده برخورد کرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه جاده، پیست مسابقه نیست ؛ از رانندگان خواست از شتاب و تعجیل و حرکات مخاطره آمیز بپرهیزند.

Share