در راستای ترویج فرهنگ کاشت نهال بومی

کاشت نهال نارنج در خیابان‌های سیاهکل به مناسبت هفته منابع طبیعی+ تصاویر

ف از اجرای برنامه ترویج فرهنگ نهال کاری و زیباسازی شهر و همچنین ترویج فرهنگ حفظ فضای سبز و اهمیت دادن به درختان بومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برنامه کاشت نهال در شهر سیاهکل در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵توسط کارگروه فضای سبز موسسه  دوستداران سیاهکل و با همکاری شهرداری سیاهکل برگزار شد.

در این برنامه که با حضور اعضای موسسه دوستداران سیاهکل و مهندس کاظمی شهردار سیاهکل برگزار شد نهال میوه نارنج در خیابان کاسپین و خیابان شهید خدمتگزار کاشته شد.

هدف از اجرای برنامه ترویج فرهنگ نهال کاری و زیباسازی شهر و همچنین ترویج فرهنگ حفظ فضای سبز و اهمیت دادن به درختان بومی است.

رامین شیر علی پور مدیر عامل “موسسه ی دوستداران سیاهکل ” با تشکر از کارگروه فضای سبز موسسه برای انتخاب نهال میوه بومی نارنج اعلام داشت باید به سراغ کاشت نهال های بومی منطقه رفت و این موسسه در نظر دارد در برنامه های آتی خود این روند را ادامه دهد.

ایمان قلی پور مدیر کارگروه فضای سبز و منابع طبیعی نیز علاوه بر تشکر از شهرداری سیاهکل برای تهیه و خرید نهال اعلام داشت انشالله در ماه های آتی طراحی و زیباسازی سطح شهر و میادین آغاز خواهد شد.

Share