سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی

ورزشگاه سردار جنگل تبدیل به مخروبه شده است | ممکن است پلاسکوی دیگر در کار باشد

مایلی‌کهن تصریح کرد: بازی خیلی سختی مقابل فجر داشتیم این تیم در شهر خود مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد. فجر سپاسی که نام بزرگوار شهید سپاسی به دنبال این تیم است تیمی بسیار ریشه‌دار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: من بنا دارم از این به بعد هر زمان که شروع به صحبت می‌کنم به مسئولان ورزش بگویم که ورزشگاه‌های رشت و انزلی مراقب باشند که مانند ساختمان پلاسکو نشود، تازه ساختمان پلاسکو خیلی مقاوم بود. این استان پهناور است البته ایران همه جایش عزیز است اما باید استادیوم بهتر، مقاوم‌تر و تازه‌تر ساخته شود نه اینکه بیایند ورزشگاه سردار جنگل را بسازند. این ورزشگاه تبدیل به مخروبه شده است. خود ورزشگاه عضدی هم جای تاسف دارد، هم استادیوم فرسوده است و هم چمن آن مصنوعی است.

وی افزود: هر زمان که به کرمان می‌روم خوشحال می‌شوم می‌گویند این شهر کویر است و آب ندارد اما کرمان ۵ زمین خوب دارد. ۳ زمین چمن بی‌نظیر و ۲ زمین چمن بی‌نظیر در این استان وجود دارد. ما این را می‌گوییم تا نگویند نگفتید. البته از آقای سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر می‌کنم چون دستور داده گروهی بیایند و بررسی کنند. من به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش بوده‌ام عاجزانه از مسئولان درخواست می‌کنم که به ورزشگاه‌های کشور رسیدگی کنند. من ممکن است ۶ ماه یا یکسال در اینجا باشم اما باید به عنوان فکری عاجل در این مسئله بکنیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی اظهار داشت: در وهله دوم باید از تماشاگرانی تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و یک دست و تا دقیقه آخر تیم ما را تشویق کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسم. این مردم نیاز به شادی دارند همچنین باید از تک تک بچه‌ها تشکر کنم که مردانه هر چه در توان داشتند گذاشتند. همانطور که قبلا نیز گفته بودم کسی فکر نمی‌کرد که تیمی که آنگونه و با این بازیکنان شروع می‌کرد اینجای جدول باشد. اما با تلاش همه جانبه باشگاه، هواداران، آقا دنیامالی، نیروی دریایی و فرمانده نیروی دریایی که دلش بسیار برای ملوان می‌تپد به اینجا رسیدیم. اگر الان اینجا هستیم همه با هم بوده‌ایم و باید همه فکر و ذکرمان ملوان باشد.

مایلی‌کهن تصریح کرد:بازی خیلی سختی مقابل فجر داشتیم این تیم در شهر خود مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد. فجر سپاسی که نام بزرگوار شهید سپاسی به دنبال این تیم است تیمی بسیار ریشه‌دار است. با حضور غلام پیروانی دوست ارجمندم شرایطش بهتر شد. اما هنوز دغدغه این تیم سقوط به دسته دوم است. فجر خیلی انتحاری بازی می‌کند اما خدا را شکر با تلاش بچه‌ها این بازی سخت را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. هر چند کار سخت است و تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند. تلاش می‌کنیم جزو یکی از این دو تیم باشیم کار ما سخت و سخت و سخت است.

وی افزود: آماری که قبل از این بازی گرفتیم این بود که در نیم فصل اول پیش از مصاف با فجر سپاسی ۱۴ امتیاز گرفتیم اما در نیم‌فصل دوم ۱۳ امتیاز کسب کردیم. در نیم فصل دوم گل‌های به مراتب کمتری خوردیم اما گل‌های کمتری هم زدیم. همه بازی‌ها سخت است اما تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که انسجام تیمی بازیکنان را حفظ کنیم. آنها باید به خوبی ریکاوری شوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در ادامه گلایه‌های خود در خصوص نبودن زمین مناسب در انزلی تصریح کرد: اینجا یک زمین مناسب برای تمرین هم نداریم. هر چند نیروی دریایی به ما لطف دارد اما آن زمین خیلی از بازیکنان توان خرج می‌کنند، ۲ بازیکن ما رباط صلیبی پاره کرده‌اند که این بی‌کیفیت بودن زمین نیز در این مصدومیت‌ها نقش داشته‌ است.

مایلی کهن با بیان اینکه ملوان ۸ بازی سخت دیگر دارد، خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها به هم چسبیده‌اند و اینطور نیست که اگر مساوی کنیم یا ببازیم بگوییم همه چیز تمام شده است. امیدوارم با انسجامی که در تیم ما وجود دارد بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. تنها صعود به لیگ برتر ملاک نیست. این ارزشمند نیست که یک تیم آسانسوری بالا بیاید و دوباره سقوط کند. این مهم است که تیمی تشکیل دهیم که با نیروهای جوانی که دارد خیالش در آینده راحت باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه احتمال دارد در هفته‌های آخر لیگ دسته اول در داوری‌ها شیطنت‌هایی شود و تخلفاتی صورت گیرد، اظهار داشت: خوشحال هستم که الان جوی حاکم است که اگر تخلفاتی نیز رخ دهد با آن برخورد می‌شود ما نحوه قضاوت‌ها را می‌بینیم پس از حضور آقای کامرانی‌فر و همکارانش در دپارتمان داوری فضای داوران خیلی بهتر شده است نه اینکه بگوییم اشتباهی نبوده چون در بزرگترین بازی‌ها نیز ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. ما در بازی‌هایی که شکست خوردیم، مساوی کردیم و نیز پیروز شدیم از داوری راضی بودم. امیدوارم روندمان را همینطور ادامه دهیم تا کار به روزهای آخر کشیده نشود. اگر می‌توانستیم با این مسائل قاطعانه برخورد کنیم کار به اینجاها کشیده نمی‌شد که به خاطر مماشات کردن ماست.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست به جای اینکه مسئولان ورزشگاه جدیدی بسازند ورزشگاههای کنونی را بازسازی کنند، گفت: همانطور که گفتم از مسئولان تقاضا می‌کنم که به ورزشگاه‌هایمان توجه کنند چون ممکن است پلاسکوی دیگر در کار باشد.

Share