دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان:

هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان نسبت به تعویض فتنه‌گران اقدام کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان معرفی فتنه‌گران به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در شوراهای شهر و روستا را بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به مدیران خوب این استان دانست و گفت: هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان نسبت به تعویض فتنه‌گران اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن کربلایی با اشاره به معرفی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای این شهرستان اظهار کرد: انتظار می‌رفت هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان به‌ویژه حجت‌الاسلام مهدی افتخاری رئیس این هیأت در مورد اعضای نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها تصمیم‌گیری می‌کرد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فتنه خط قرمز ما است» اشاره کرد و افزود: چهره‌هایی که در سال ۸۸ با فتنه همراهی داشتند و حتی یکی از اعضای خانواده آنها در این جریان دستگیر و بازداشت شدند نباید برای کار مهم نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب می‌شدند و اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام می‌کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران و جریان‌های انحرافی نباید به عنوان معتمد در هیأت نظارت بر انتخابات استان یا شهرستان‌ها انتخاب شوند، تصریح کرد: به چه دلیل اجازه دادند فردی مدیر شود و پس از آن عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراها باشد.

کربلایی با گلایه از محمدعلی نجفی استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: باید برای بزرگواران مذکور مهم باشد که اجازه ندهند ارزش‌ها در این نظام لکه‌دار شود و از بین برود و فتنه‌گران در استان حاکم شوند.

وی خطاب به استاندار گیلان و امام جمعه رشت، گفت: اگر افرادی مانند شما بزرگواران در مقابل نفوذ و فتنه‌گران ایستادگی و مقاومت نکنند بنابراین چه کسی باید این حساسیت را نشان دهد.

دبیر حزب‌ مؤتلفه اسلامی گیلان متذکر شد: امیدواریم جریان اصلاحات و اعتدال در روزهای باقی‌ مانده از دولت آقای روحانی با مسؤولیت‌هایی که به عهده دارند بر رفتار خود دقت داشته باشند و موجب نارضایتی مردم نشوند.

کربلایی با تأکید براینکه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان نسبت به تعویض تعدادی از فتنه‌گران تجدیدنظر کند، خاطرنشان کرد: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات باید افرادی امین و انقلابی باشند اما بعضی از این افراد در گذشته بازیچه دست آمریکا بودند.

وی ادامه داد: یک نفر از افرادی که برای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای رشت انتخاب شده و رئیس دانشگاه است، اجازه نداد پرچم آمریکا زیر پای عابران در دانشگاه یا پیاده‌راه باشد و این خوش‌رقصی برای آمریکا سبب خشنودی دشمنان انقلاب شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان اظهار کرد: بسیار عجیب است موضوع مذکور برای امام جمعه رشت، استاندار و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان مهم نیست ضمن اینکه اقدام هیأت نظارت بر انتخابات شوراها با فشار هر کدام از جناح‌ها، گروه‌ها و افراد انجام شود نوعی بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به مدیران خوب استان است زیرا می‌توانستند از افرادی که بدون مشکل هستند استفاده کنند و به طور طبیعی انتخابات مورد اعتماد مردم قرار گیرد.

کربلایی یادآور شد: طبق قانون اعضای هیأت نظارت بر انتخابات باید امین مردم باشند و از بین معتمدان شهر باشند اما آیا آقایان رسایی و زالفی به معنای واقعی معتمدان شهر هستند؟ و مردم رشت آنها را به عنوان افراد معتمد قبول دارند؟.

وی با اشاره به اینکه انتخاب افراد مذکور طبق قانون خلاف است، بیان کرد: حجت‌الاسلام افتخاری فرزند شهیدی است که پدرش همواره در مقابل انحراف و منافقان ایستادگی کرد و به این دلیل افتخار مردم گیلان شد و امیدواریم این راه را ادامه دهد و مراقب بازیگران و فتنه‌گران در این استان باشد.

Share