عبداللهی خبرداد

هیات‎های نظارت انتخابات شورا در شهرستان های فومن و رودبار معرفی شدند

حکم انتصاب اعضای هیات های شهرستان های فومن و رودبار توسط هیات مرکزی صادر و ابلاغ شد تا به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حکم انتصاب اعضای هیات های شهرستان های فومن و رودبار توسط هیات مرکزی صادر و ابلاغ شد تا به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمایند.

در این راستا، اسماعیل عبدالهی دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان گیلان، طی نشستی با اعضای هیات های شهرستان های فومن و رودبار، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، با تاکید بر حساسیت، پیچیدگی و گستردگی انتخابات پیش رو، خواستار دقت نظر در اجرای قوانین و دستورالعمل ها و رعایت اصول برای تمامی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان های مورد نظر شد.

عبدالهی در این نشست با اشاره به رعایت چارچوب ها، نسبت به اطمینان بخشی به افکار عمومی تاکید و اظهار داشت‌: با التزام به قانون، رعایت اصل بی طرفی، رعایت حقوق شهروندی و حفظ اسرار و امانت داری، اجازه فرصت طلبی به افرادی که قصد مخدوش نمودن و بر هم زدن آرامش در انتخابات را دارند ندهیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، حفظ ارزش ها، صیانت از رای مردم و حقوق کاندیداها را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد که با اعتمادسازی در جامعه، شاهد مشارکت گسترده مردم در دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز باشیم. در پایان احکام هیات های نظارت شهرستان ها به آن ها ابلاغ شد:

اعضای هیات شهرستان فومن: آقایان حجهالاسلام صالحی به عنوان رییس هیات، دانش رضایی، باشلوقی، غلام نیا و خانم حقی پور

اعضای هیات شهرستان رودبار: آقایان محمد رمضانی به عنوان رییس هیات، نقی زاده، عطایی، حبیبی و خانم تیموری

Share