به مناسبت هفته منابع طبیعی

 همایش کوه روی خانوادگی در بی‌بی یانلوی آستارا برگزار شد

۲۸۰ شهروند آستارایی با لباس های ورزشی و سردادن شعار “در جستجوی سلامت پیاده باید رفت” مسیر پنج کیلومتری پر از درخت و پوشش های گیاهی ارتفاعات بی بی یانلو را در هوای آفتابی و مطبوع زمستانی در ۲ ساعت طی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آستانه بهار، با شرکت تعداد زیادی از شهروندان آستارا همایش کوه روی خانوادگی در ارتفاعات منطقه جنگلی بی بی یانلوی این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در آئین اختتامیه این همایش گفت: از سال ۶۴ با راه اندازی هیات ورزش های همگانی در آستارا، ۱۸ همایش پیاده روی خانوادگی و ۱۰ همایش کوهپیمایی خانوادگی در این شهرستان با استقبال پرشور جامعه ورزشی برگزار شده است.
وحید خاصی پور اظهار کرد: ورزش های همگانی برای همه لازم است و نشاط، سلامت، آمادگی و حوصله کار در سایه آن برای جامعه تامین می شود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا نیز در این همایش گفت: منابع طبیعی، خاک و آب فقط برای نسل کنونی نیست و آیندگان هم سهمی از آن دارند.
سرخوش کرم زاده با اشاره به اینکه در طول هفته منابع طبیعی در سال جاری، ۵۰ هزار اصله نهال توسط اداره منابع طبیعی و گروه های مردم نهاد در نقاط مختلف آستارا غرس شده ، اظهار کرد: باید ارزش و اهمیت منابع طبیعی برای اقشار جامعه تبیین و توجیه شود تا برای حفاظت از این منابع همکاری لازم را داشته باشند.
۲۸۰ شهروند آستارایی با لباس های ورزشی و سردادن شعار “در جستجوی سلامت پیاده باید رفت” مسیر پنج کیلومتری پر از درخت و پوشش های گیاهی ارتفاعات بی بی یانلو را در هوای آفتابی و مطبوع زمستانی در ۲ ساعت طی کردند و همایش با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به قید قرعه به ۳۲ شرکت کننده خاتمه یافت.

Share