شهردار منطقه سه رشت خبر داد:

نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات گیلان در بوستان ملت برپا می‎شود

مرتضی شریفی مدیر شهرداری منطقه سه رشت ضمن تشریح برنامه های این شهرداری در نوروز ۹۶ از برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات گیلان در بوستان ملت رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی شریفی مدیر شهرداری منطقه سه رشت ضمن تشریح برنامه های این شهرداری در نوروز ۹۶ از برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات گیلان در بوستان ملت رشت خبر داد.

شریفی با اعلام این خبر تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب دایر خواهد بود.

مدیر شهرداری منطقه سه رشت افزود: در حاشیه این نمایشگاه که با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برپا می شود ، نمایش های آیینی نیز اجرا خواهد شد.

مرتضی شریفی در تشریح دیگر برنامه های شهرداری منطقه سه به مناسبت تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در راستای برنامه های فرهنگی این شهرداری، مسابقه تخم مرغ های رنگی در سرای محلات در تاریخ ۲۵ اسفند برگزار می شود.

وی بازدید از آسایشگاه معلولین و پرورشگاه مژدهی را از دیگر برنامه های فرهنگی نوروزی این شهرداری عنوان کرد.

مدیر شهرداری منطقه سه رشت از جمله برنامه های هنری این شهرداری به برگزاری تئاتر خیابانی اشاره کرد و گفت: تئاتر محلی طنز خیابانی در بوستان ملت در روزهای دوم، هفتم و دوازدهم فروردین از جمله برنامه های هنری در نظر گرفته شده است.

مرتضی شریفی در ادامه با بیان اینکه تلاش کرده ایم برنامه های متنوع و مفرحی را برای شهروندان در نظر بگیریم اظهار داشت: در همین راستا مسابقات ورزشی نیز برای همشهریان در نظر گرفته ایم.

وی افزود: مسابقات دارت و طناب کشی روز هشتم فروردین در بوستان ملت، ورزش همگانی دهم فروردین و لافند بازی یازدهم تا سیزدهم فروردین در بوستان ملت برگزار خواهد شد.

Share