رییس كل دادگستری استان گیلان مطرح کرد:

نظارت مستمر بر اراضی ملی در ایام نوروز |رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بدون حاشیه سازی

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دستگاه قضایی بدون حاشیه سازی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می نماید و با پرهیز از هرنوع سیاسی کاری و جناح بندی تلاش می نمایند تا فضا و شرایط مساعد و سالمی جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور در نشست دادستان های حوزه های قضایی استان با اشاره به اهمیت نظارت در بخش های مختلف  دادگستری اظهار کرد: از دادستان ها انتظار می رود هر هفته بازدیدهای مستمری از حوزه های تحت سرپرستی خود بعمل آورند.

وی با بیان تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی و منابع طبیعی تصریح کرد: دستگاه قضایی در اجرای منویات معظم له از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

این مقام ارشد قضایی از دادستان های حوزه های قضایی گیلان خواست تا با توجه به تعطیلات نوروزی بر اراضی ملی، سواحل و جنگل های حوزه قضایی خود سرکشی و نظارت مستمری را داشته باشند تا از هرگونه تغییر و تصرف غیر قانونی و ساخت وسازهای غیرمجاز مطلع شده و اقدامات لازم و بازدارنده ای معمول دارند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با بیان اهمیت برگزاری ملاقات های مردمی، آثار و تبعات آن را در جامعه مثبت ارزیابی نمود و تاکید بر برگزاری دیدارهای مردمی را به همه مسئولین قضایی به ویژه دادستان های استان توصیه نمود.

سیاوش پور همچنین از استقرار منظم قاضی کشیک در تمامی حوزه های قضایی گیلان در تعطیلات پیش رو خبر داد.

وی قاطعیت در اجرای مُرّ قانون را ضروری دانست و افزود: این قاطعیت باید همراه با تدبیر و عقلانیت باشد.

وی با اشاره به حادثه تلخ انفجار مواد محترقه در استان همجوار تاکید کرد با همه کسانی که مخل آرامش و آسایش مردم گیلان باشند برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی بدون حاشیه سازی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می نماید و با پرهیز از هرنوع سیاسی کاری و جناح بندی تلاش می نمایند تا فضا و شرایط مساعد و سالمی جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا شود.

Share