فرماندار لاهیجان

موفقیت در بحران برف لاهیجان نتیجه مدیریت متمرکز بود

احمدی در جلسه ستاد بحران شهرستان لاهیجان اظهار داشت: در این مرحله از برف سنگین همه دست به دست هم دادند و با کمترین تاخیر پای کار حضور یافتند و از همه ظرفیت های شهرستان برای رفع مشکلات مردم استفاده شد که این عملکرد منسجم ، موجب رضایت مردم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار لاهیجان گفت: پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز بحران برف سنگین در شهرستان ، نتیجه مدیریت تیمی و متمرکز بود که رضایتمندی شهروندان را در پی داشت.
سید محمد احمدی در جلسه ستاد بحران شهرستان لاهیجان اظهار داشت: در این مرحله از برف سنگین همه دست به دست هم دادند و با کمترین تاخیر پای کار حضور یافتند و از همه ظرفیت های شهرستان برای رفع مشکلات مردم استفاده شد که این عملکرد منسجم ، موجب رضایت مردم شد.
وی افزود : در این دوره از بحران برف با حساسیت بیشتر و اقدامات هماهنگ و با تجهیزات و آمادگی بیشتری از سوی مردم و مسئولان موجب شد که در میدان عمل مشکلات کمتر از گذشته شود.
وی تصریح کرد: تمرکز و تسلط از یک سو و عملکرد خوب ستاد بحران شهرداری لاهیجان با حضور مداوم و با برنامه از سوی دیگر موجب شد که همه دست به دست هم بدهند تا این بحران هم پشت سر گذاشته شود.
احمدی شرایط فعلی شهر و شهرستان لاهیجان را عادی دانست و گفت: مدیران باید همواره آماده باشند تا بتوانند در حوادث و بحران هایی که به شکل های مختلف ایجاد می شوند، بموقع وارد عمل شده و وظایف خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون همه راه های روستایی و شریانی لاهیجان باز است و تمام روستاهای این شهرستان برق ، گاز و آب دارند که برخی از قطع و وصلی های مقطعی به شبکه های استانی ارتباط دارد .

Share