انتخابات 96 همراه با دیارمیرزا

«معیار» و «رای ملت» دو ویژه برنامه انتخاباتی صداوسیمای مرکز گیلان

شبکه استانی رسانه ملی در گیلان با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با تهیه ویژه برنامه «معیار» و «رای ملت» سعی در افزایش آگاهی های عمومی انتخاباتی و آشنایی مردم با مشورت و انتخاب اصلح ،تبیین ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری و شورا و ایجاد زمینه های لازم جهت برگزاری پرشور این دور از انتخابات را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معیار عنوان برنامه ای است که ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سیمای مرکز گیلان تهیه و پخش می شود.

شبکه استانی رسانه ملی در گیلان با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با تهیه ویژه برنامه «معیار» سعی در افزایش آگاهی های عمومی انتخاباتی و آشنایی مردم با مشورت و انتخاب اصلح ،تبیین ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری و شورا و ایجاد زمینه های لازم جهت برگزاری پرشور این دور از انتخابات را دارد.

بحث کارشناسی ، نریشن، گزارشهای مردمی ،احادیث و گفته های بزرگان درباره انتخاب و مشورت ، پیامکهای مردمی، احادیث و گفته های بزرگان درباره انتخاب و مشورت ،گزارشهای انتخاباتی و در روز انتخابات اعلام وضعیت صندوقها و آرا از بخشهای مختلف این برنامه می باشد.

ویژه برنامه معیاردر ۳۰ برنامه هر هفته پنج شنبه ها از ساعت ۲۰:۴۰ به مدت ۳۰ دقیقه و با نزدیک شدن به ایام انتخابات هر روز از سیمای مرکز گیلان پخش می شود.

عوامل تهیه و پخش این برنامه عبارتند از: تهیه کننده : شهرام نوری زاده /دستیار تهیه: رحمان قاسمی /کارگردان: علی بابا خانی /منشی صحنه : معصومه پایداری / تصویربرداران : سید حسن جعفری، فرزاد قندی و محمد علیزاده /دستیار تصویر: صادق کوچکی /نورپرداز: هادی فکر جوان

صدابردار : بابک علی نژاد /تکنسین ضبط : پیمان رسولی /رایانه و گرافیک : ساسان چوکامی و محمد داداشی /مجری: روح الله منعم و مهرشاد موسوی /تدوین: بهروز مرادی /ناظر محتوایی: حجت الاسلام محمود حقیقت

پخش برنامه رای ملت  ویژه انتخابات از رادیو گیلان

 

«رای ملت »  در ۲۳ برنامه با هدف افزایش مشارکت مردمی در انتخابات ، انتخاب فرد اصلح، ضرورت احترام به قانون ، افزایش وحدت ملی و مشارکت اجتماعی و تبیین انتخابات در صدای مرکز گیلان تهیه و پخش می شود.

این برنامه با حضور کارشناسان مختلف و مسوولان ستاد انتخابات استانداری ،تهیه گزارشهای  مردمی، پخش موسیقی های انتخابات و.. سعی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و آگاه سازی مخاطبین در انتخاب اصلح دارد.

این ویژه برنامه روزهای دوشنبه از ساعت ۱۳ به مدت ۴۵ دقیقه و از ۱۵ فروردین با هفته ای دو برنامه با مخاطبان رادیو گیلان همراه خواهد بود.

عوامل برنامه : تهیه کننده : حسین صدیقی /گوینده : سید احمد قدسی / گزارشگران:مریم شیرزاد، میلاد غیور

Share