به منظور حضور در انتخابات شورا

معاون دانشگاه آزاد لاهیجان استعفا داد

جواد نجار تمیزکار نائب رییس شورای شهر لاهیجان از سمت خود به عنوان معاون دانشگاه آزاد لاهیجان و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان استعفا داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد نجار تمیزکار نائب رییس شورای شهر لاهیجان از سمت خود به عنوان معاون دانشگاه آزاد لاهیجان و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان استعفا داد.

در متن استعفا نامه جواد نجار تمیزکار آماده است:

جناب آقای دکتر کردرستمی
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
با سلام
احتراماً، پس از گذشت دو سال و اندی که از مسوولیت اینجانب در مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل می گذرد تمام تلاشم را به کار گرفتم تا به عنوان خادمی کوچک در خدمت اعتلای فرهنگ،آموزش و پژوهش شهرستان باشم و کارنامه کاری ام گواه این مدعاست و خدای حکیم را بابت این موفقیت و این فرصتی که در اختیارم گذاشته شد شاکرم. به لطف خدا سما لاهیجان امروز با توجه به کسب عناوین برتر و جشنواره های ملی به عنوان یکی از مراکز فعال و تاثیرگذار آموزشی و فرهنگی در سطح کشور است و اینجانب نیز غیر از کار و تلاش برای پیشرفت این مجموعه به هیچ چیز دیگری نیندیشیدم که اگر این گونه نبود سما لاهیجان و سیاهکل امروز در اوج نبود.
لذا با توجه به بخشنامه ای که از طرف ریاست عالی دانشگاه آزاد جناب آقای دکتر میرزاده مبنی بر «لزوم استعفای روسا و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی که قصد کاندیداتوری برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا» را دارند و در اجرای بند ۲ ماده ۲۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور پرهیز از ایجاد اختلال در برنامه های آموزشی، پژوهشی و اجرایی مجموعه تحت سما لاهیجان، اینجانب نیز با توجه با اعتماد مردم عزیزم در یک دهه و در دو دوره عضو شورای اسلامی شهر، داوطلب نمایندگی مردم فهیم لاهیجان در شورای اسلامی شهر دوره آتی نیز هستم و خدمت به آهاد مردم شهرم را ارجح می دانم لذا از سمت خود استعفا می نمایم تا ادامه این راه دشوار اما شیرین آموزشی و فرهنگی بر عهده عزیز دیگری واگذار گردد.
اما نکته ای را نیز لازم می دانم در اینجا به اطلاع شما و همه مردم عزیز لاهیجان برسانم؛ در طول دوران مسوولیتم لحظه لحظه وقت خودم و همکارانم صرف پیشرفت در امور سما گردید و همت مضاعف همکارانم را می دیدم که چگونه برای اعتلای سطح آموزشی با ایجاد روش های نوین تلاش می نمایند و همین امر مرا وامی داشت که وقت خود را وقف این مجموعه بسیار ارزشمند نمایم و نیز متقابلاً از اندیشه دانشگاهیان جهت پیشبرد اهداف شهرم استفاده نمایم.
بار دیگر لازم می دانم که تاکید نمایم که هیچگاه برخوردهای غیر منصفانه مانع تلاش و کوشش ما نگردید و افتخار می کنم که در این مدت مسوولیتم بارها توسط ریاست عالی سازمان سما مورد تقدیر قرار گرفتم و در اینجا لازم می دانم از اعتماد جناب آقای دکتر زرهانی و همه معاونین و مدیران ارشد سما کشور و جناب آقای دکتر امیرتیموری رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، جناب آقای دکتر صابری دبیر محترم شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان و خصوصاً برادر ارجمندم جناب آقای دکتر کردرستمی ریاست محترم واحد لاهیجان تقدیر و تشکر نمایم. خوشحالم از اینکه در این آزمون و در مسیر خدمت سربلند بیرون آمده ام.
از یکایک همکاران عزیز مجموعه سما چه آموزشکده ها و مدارس سما لاهیجان و سیاهکل که در این مدت با تلاش بی منت سعی در پیشبرد اهداف سما داشتند و شاهد زحمات بی وقفه دوستانم بودم بسیار تشکر می نمایم که در طول دوره مسوولیت اینجانب با نجابت تمام بدون هیچ چشمداشتی سنگ تمام گذاشتند. از همه عزیزان حلالیت می طلبم و برای سلامتی و موفقیت بیش از پیش دوستان سما لاهیجان و سیاهکل دعا می کنم خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
من ا… التوفیق
جواد نجار تمیزکار
معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی وفرهنگی سما واحد لاهیجان

دکتر میرزاده در بخشنامه ای بر لزوم استعفا برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سمت خود در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

در متن این بخشنامه آمده است:

با تاکید بر شرکت پرشور و شعور خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات سال آینده در اجرای بند ۲ ماده ۲۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور پرهیز از ایجاد اختلال در برنامه های آموزشی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه کلیه افراد مخاطب بخشنامه و معاونان آنها که قصد اعلام داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه محل خدمت خود را دارند، باید حداکثر تا پایان سال ۹۵، از سمت خود استعفا کرده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

شایان ذکر است که استفاده از سرمایه های انسانی، امکانات، اموال، منابع مادی و معنوی دانشگاه به نفع هریک از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به هر شکل ممنوع بوده و به موارد تخلف طبق مقررات دانشگاه رسیدگی می شود.

حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی

Share