معاون عملیات آتش نشانی انزلی خبرداد

مرگ یک پیر زن ۸۰ ساله در حمام منزلش در انزلی

علیرضا جعفرزاد راد اظهار کرد: براساس گزارش مردمی در شامگاه جمعه درخصوص بی اطلاعی همسایگان از غیبت طولانی پیرزن ۸۰ ساله ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع و امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان انزلی از مرگ یک پیر زن ۸۰ ساله در حمام منزلش خبرداد.
علیرضا جعفرزاد راد با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس گزارش مردمی در شامگاه جمعه درخصوص بی اطلاعی همسایگان از غیبت طولانی پیرزن ۸۰ ساله ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع و امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اظهار نگرانی فرزند این پیرزن و درخواست کمک از همسایگان برای جویا شدن از وضعیت مادرش افزود: ماموران آتش نشانی با ورود به آپارتمان این پیرزن از راه پنجره ساختمان متوجه گیر افتادن وی در حمام منزل و درنهایت فوت او شدند.
جعفرزاد راد افزود : با مشاهده وضعیت موجود موضوع در دستور کار تیم اورژانس و نیروی انتظامی قرار گرفت و پیرزن متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.
وی با اشاره به استفاده از هفت آتش نشان و ۲ خودروی آتش نشانی برای این عملیات خاطر نشان کرد: اعلام دلیل فوت پیرزن و زمان دقیق آن برعهده پزشکی قانونی و مراجع ذیصلاح است.

Share