نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در حضور رییس جمهور مطرح کرد:

مردم متقاضی دولت مقتدر هستند نه مظلوم | دولت به وعده‎های انتخاباتی خود عمل کند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی سخنران دیدار روز دوشنبه (٢٣ اسفند) اعضای لیست امید نمایندگان مجلس با رئیس جمهور گفت:می بایست کلیه دوستداران و حامیان دولت دعوت می شدند که قطعا سالن در نظر گرفته شده (محل دیدار با رئیس جمهور) پاسخگوی جمعیت نمایندگان حامی دولت نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در دیدار روز دوشنبه (٢٣ اسفند) اعضای لیست امید نمایندگان مجلس با رئیس جمهور گفت: می بایست کلیه دوستداران و حامیان دولت دعوت می شدند که قطعا سالن در نظر گرفته شده (محل دیدار با رئیس جمهور) پاسخگوی جمعیت نمایندگان حامی دولت نبود.

جعفرزاده در ادامه با اشاره به خدمات دولت در طول سه و نیم سال گذشته گفت: ضمن عرض خسته نباشید به دولت آقای روحانی بابت خدمات و زحماتتان، از دولت محترم بابت سه و نیم سال آوار برداری خرابه های دولت قبل،تقدیر و تشکر ویژه می‌شود.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با اشاره به اینکه اینجانب از فراکسیون مستقلین ولایی در این جلسه شرکت نموده ام گفت:با عنایت به خدمات ارائه شده از سوی دولت آقای روحانی با توجه به محدودیت های شدید اعتباری،به خوبی توانستند کشور را مدیریت نمایند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با گله‌مندی از ضعیف عمل کردن تیم رسانه‌ای دولت در اطلاع رسانی خدمات انجام شده گفت: مردم متقاضی دولت مقتدر هستند نه دولت مظلوم !! و دولت می‌بایست از قالب دولت مظلوم خارج شود و خدماتش را برای مردم گزارش نماید.

نماینده مردم رشت در ادامه با توصیه به دولت گفت:مشی اعتدالی آقای روحانی می‌بایست استمرار یابد و با توجه به روحیات جنجالی رقبا و تصمیم بر ایجاد فضای رادیکالی ، از اقای روحانی درخواست می‌شود کماکان رویه اشان مشی اعتدالی باشد و در تله فضای رادیکالی نیافتند.

نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به وعده های داده شده انتخاباتی گفت:دولت به وعده های انتخاباتی داده شده می‌بایست عمل نماید و همچنین قانون اساسی را صحیح و دقیق اجرا نماید.

وی در پایان گفت:دولت از رویه های غیرقانونی(ممنوع التصویری و ممنوع التشیعی) جلوگیری نماید و مانع زندانی های سیاسی بدون انجام مراحل دادرسی و بدون احکام دادگاه و محاکم قضایی شود.

Share