مراسم افتتاح نوزدهمین مسکن محرومین با حضور فرمانده سپاه رشت

مراسم افتتاح نوزدهمین مسکن محرومین با حضور فرمانده سپاه رشت، فرمانده حوزه یک شهری و پدر شهید مدافع حرم شهید مسافر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدار مجید دهندو در این مراسم با اشاره به بیانات رهبری گفت: ما به عنوان سربازان این نظام و انقلاب در خدمت مردم هستیم و خدمت رسانی به محرومین را سرلوحه تمامی امورات خویش قرار داده ایم.

وی افزود: ۱۰۰۰ خانه برای محرومان با مشارکت کمیته امداد و سپاه قدس در حال احداث است که احداث ۴۸ واحد مسکن در تعهد سپاه رشت میباشد که امروز شاهد احداث نوزدهمین خانه به متراژ ۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۲۶ میلیون تومان در روستای بجاربنه هستیم.

در ادامه سرگرد داعی فرمانده حوزه یک شهری بر لزوم رسیدگی به وضعیت محرومین تاکید نمود و افزود: قطعا مسکن استاندارد و ایمن یکی از اساسی ترین نیازهای هر فردی است که در این میان به عنوان خادمین مردم باید با احساس مسوولیت بیشتری در راستای تامین این نیاز ضروری گام برداریم.

وی تصریح نمود: حوزه یک شهری نیز با دیدگاه خدمت بیشتر با اهتمام وافر در راستای ساخت مسکن محرومین اقدام نمود و با رهبری و حمایت های بی دریغ فرمانده سپاه قدس گیلان و فرمانده سپاه ناحیه رشت توانستیم امروز شاهد افتتاح یکی دیگر از این منازل در سطح محدوده حوزه یک شهری باشیم.

Share