ماجرای درگیری وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره+ فیلم

در فیلم قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید با لفظ “اگه گذاشتم یک روز اینجا بمونی بیشعور” را صریحاً عنوان می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برخی کانال های خبری ایلام اعلام کردند در جریان سفر وزیر بهداشت به شهرستان بدره سخنانی در خصوص کمبود امکانات درمانی و لزوم راه اندازی بیمارستان در این شهرستان در حضور وزیر بهداشت گفته شد که فرماندار بدره این موضوع را تایید کرد.

با اعلام این موضوعات و موارد به قاضی زاده هاشمی و با توجه به در خواست احداث بیمارستان در شهرستان و عدم تایید این درخواست به لحاظ نسبت جمعیتی برای احداث بیمارستان، وزیر بهداشت اعلام می کند که اگر به جای استاندار بودم و با این لحن درخواستی می شد وی را برکنار می کردم که این موضوع با پادرمیانی یکی از مسئولان حاضر در محل پایان یافت.

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی ایلام

سپهر، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن تکذیب این خبر گفت: در شرایطی که وزیر بهداشت به استان ایلام سفر کرده تا مراکز درمانی مانند ام. آر. آی و سی تی اسکن را افتتاح و اعتبارات ویژه به استان ایلام اختصاص دهد و علاوه بر این وی در مرکز نوآوران در حال عمل جراحی رایگان چشم به مردم بی بضاعت استان است لذا این قبیل حرکات سیاسی به منظور تحت الشعاع قرار دادن اقدامات پربار وزیر بهداشت برای استان است.

وی ضمن تکذیب خبر درگیری لفظی میان وزیر بهداشت و فرماندار بدره، رسانه ها را به اخلاق مداری و توجه به منافع مردم و بیان دغدغه ها در فضایی به دور از منافع سیاسی دعوت کرد.

در فیلم قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید با لفظ “اگه گذاشتم یک روز اینجا بمونی بیشعور” را صریحاً عنوان می کند.

Share